Advies over brandprogramma.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frisian

Inventaris
Lid geworden
28 jul 2004
Hallo allemaal.

Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van deze notebook.
Ik ga met de tijd mee behalve wat betreft het bakken van een dvd-tje.
Daar heb ik nooit de behoefte voor gehad, maar nu wil het "toeval" dat in deze notebook een dvd r/w zit. :)

Standaard wordt de volgende brandsoftware meegelevert:
InterVideo WinDVD Creator; Sonic™ RecordNow; HP Image Zone

Nu heb ik het persoonlijk niet zo op de standaard meegeleverde software.
Mijn vraag is dan ook.
Is deze software geschikt om een beetje vrolijk een cd of dvd te branden of kan ik beter maar meteen overstappen op Nero?

Met Nero heb ik ook geen ervaring daarom vraag ik het hier even.
Easy CD Creator 5 gebruik ik al jaren, maar heeft -dacht ik- geen goede dvd brand opties.
Dus, als ik toch wil overstappen naar een ander brandprogramma, dan het liefst meteen een goeie.

Waaromga je dan niet over naar de laatste versie van easy cd creator.
Deze ziet er gelikt uit.
Tja nero 6 is iets bekender maar easy cd creator doet niks onder voor nero hoor.

Intervideo

Als er DVDcreator 2 bij zit heb je een uitstekende DVD authoring software. Denk niet dat Nero Vision beter is. Mijn ervaring is dat DVDcreator het altijd doet, geen dingen doet waar je niet om hebt gevraagd (doet pinnacle wel) en perfect AC3 ondersteund (pinnacle maakt er soep van).

Record Now, doet wat hij doen moet. maar is niet mijn favoriet.

Hp imagezone gebruik ik niet, geen behoefte, zou het ook met Picasa kunnen.

Eric.

Bedankt voor jullie reacties.

Ik wacht geloof ik eerst nog maar even af.
Misschien is het verstandig eerst even uit te proberen hoe alles werk en als dat niet bevalt eventueel over te stappen naar een ander brandprogramma.

@puppie.
De optie die jij aangaf is misschien ook niet zo'n slechte, in ieder geval het overwegen waard.

@Eric_Daleboudt.
Bedankt voor de uitleg.
Nu weet ik in ieder geval wat in van de bijgeleverde programma's kan verwachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan