Advies over camera gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silvie

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
Ik wil een nieuwe digitale camera gaan aanschaffen,ik ben mijn oude (van 5 megapixels) zat.
Omdat ik verder een leek ben op dit gebied wil ik vragen wat jullie zouden kopen als jullie in mijn schoenen zouden staan.
Mijn budget gaat tot €300
Ook zou ik een camera willen die niet (alleen) op batterijen gaan,omdat ik de ervaring had met mijn oud camera dat die erg snel leeg gaan.
Graag met zoom en pixels boven de 7.
Wat adviseren jullie mij?

Ik zou zelf eens bij kieskeurig gaan kijken. Je weet wat je wil en met die gegevens kan je een lijst creeren met mogelijke camera's. En voor iedere camera is er een hoop informatie en zijn er review van (on)tevreden gebruikers

Ron

Ook zou ik een camera willen die niet (alleen) op batterijen gaan,omdat ik de ervaring had met mijn oud camera dat die erg snel leeg gaan.
Daarover ben ik verbaasd, want als je accu op cq leeg is kun je niet meer fotograferen, terwijl ik batterijen bij elk tankstation kan kopen. (tenzij je een auto of fiets oplader hebt)

En als je dan een accu wilt waarom dan geen oplaadbare batterijen als accu? (is beter voor mileu, nogal hot puntje de laatste tijd) En precies hetzelfde verhaal omtrent de opladers, met dit verschil; Dat de meeste camera's die op oplaadbare batterijen kunnen draaien, dat ook doen op gewone.

En wat is snel leeg. Ik heb een samsung Digimax S700 En doe al weet ik niet hoelang met de batterijen. En ben er zeer tevreden over.

Oja, voor wat voor werk wil je hem gaan gebruiken, Professioneel of hand en span diensten

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan