BromsnorII
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 sep 2006
- Berichten
- 94
Hallo,
Ik heb veel Word artikelen in bestanden staan. Van elk artikel maak ik Index lijsten die ik separaat als tabel wil gaan opslaan. Vervolgens denk ik erover om een formulier te maken met informatie over het artikel zoals de bron, auteur, titel, auteur enz. en een zoek functie voor de trefoorden. Uiteindelijk moet het een rapport opleven waarin de het trefwoord en alle artikelen en de pagina's worden weergegeven..... waarin dat trefwoord voorkomt.
Per artikel wordt dit dus 1 tabel die dezelfde naam heeft als het artikel, dus heel veel tabellen. Ik heb echter geen idee hoe ik nu door al die tabellen moet zoeken. En is dit uberhaubt een goede oplossing.
Bij voorbaat dank voor jullie meedenken,
Groet,
Sietse
Ik heb veel Word artikelen in bestanden staan. Van elk artikel maak ik Index lijsten die ik separaat als tabel wil gaan opslaan. Vervolgens denk ik erover om een formulier te maken met informatie over het artikel zoals de bron, auteur, titel, auteur enz. en een zoek functie voor de trefoorden. Uiteindelijk moet het een rapport opleven waarin de het trefwoord en alle artikelen en de pagina's worden weergegeven..... waarin dat trefwoord voorkomt.
Per artikel wordt dit dus 1 tabel die dezelfde naam heeft als het artikel, dus heel veel tabellen. Ik heb echter geen idee hoe ik nu door al die tabellen moet zoeken. En is dit uberhaubt een goede oplossing.
Bij voorbaat dank voor jullie meedenken,
Groet,
Sietse