Advies over tft scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

GTAIV

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2009
Hallo,

Ik ben opzoek naar een klein tft-schermpje (17 inch) en wil er niet te veel aan uitgeven. Ik zag op marktplaats een Samsung 720N staan, 2 jaar oud, voor 60 euro. Is dat duur of valt dat wel mee?

Alvast bedankt,

Mvg,

voor een tft scherm vind ik dit redelijk normaal. Het bouwjaar maakt de prijs zeg ik altijd.

heb hem tegengekomen voor 109€ nieuwprijs
dus lijk mij een aanvaarbare prijs die 60€

Ok bedankt! :thumb:

Maar ik zag nog iets anders, een Samsung 940N: 1 jaar oud, maar 6 maanden gebruikt voor €70,- als startbod. Ik kan toch beter deze doen?

Niet alles geloven "Maar 6 maanden gebruikt"
Daar heb ik ervaring mee, met de nieuwste schermen kun je nagaan hoeveel uur ze gedraaid hebben ik zou even een 42" Philips tv kopen
die volgens hun 2 week oud was en weinig geberuikt omdat hij volgens hun te groot was, Even gekeken en hij had al 820 uur gedraaid

Groet,Applefaq

Ok bedankt, ik ga toch maar een nieuwe kopen. Een LG W1943SB zag ik voor €88,- nieuw.

Hmm.., Mooi scherm.

[smallimg]http://i00.twenga.com/computer/lcd-monitor/lg-w1943sb-pf-p_528522vb.png[/smallimg]

Niet alles geloven "Maar 6 maanden gebruikt"
Daar heb ik ervaring mee, met de nieuwste schermen kun je nagaan hoeveel uur ze gedraaid hebben ik zou even een 42" Philips tv kopen
die volgens hun 2 week oud was en weinig geberuikt omdat hij volgens hun te groot was, Even gekeken en hij had al 820 uur gedraaid

Groet,Applefaq[/QUOTE
is dat gewoon in de menu van tv

daar wel maar het kan ook anders , weet het nu ook niet bij mijn huidige monitor zal es gaan zoeken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan