advies?plz

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielsnielsniels

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2005
Question

Ik ben van plan een Asus 7800 GTX top ( ietsje overgeklokt )
te kopen. Dit samen met een Nemesis Elite :o behuizing en een PCI-e (??SLI??) mobo
Ik heb op het moment

Amd 3500 +
Corsair 2x512 mb
Ati X800 PRO(AGP)
A8V Deluxe
285 Watt voeding en nog zo een los ventilatoortje....

Ik heb gehoord dat SLI niet alle games ondersteunt , maar gelukkig wel Counter Strike Source en BF2 :) Ook zou je lang moeten wachten voordat er een update is om een nieuwe game in SLI te kunnen spelen.

Kan ik nu een goedkoper moederbord zonder SLI kopen , en dan later een nieuwere vidk kopen? of later voor Dual gaan in SLI?

ps: is mijn voeding goed genoeg??

Alvast bedankt :thumb:

285 watt... Kun je me es vertellen hoe jij je systeem daarmee in gang krijgt zonder vastlopers?? SLI moet je egt niet doen, dan koop je beter nog een giga ram bij (bf2 heeft hier baat bij) en voor counterstrike hoef je zeker geen 7800 gtx te kopen:p + nog een stevige voeding van op zijn minst 450 watt.

tsja kweet eigenlijk ook niet ... er zit rechtsboven zo een doosje waarop staat : Power Switching Supply. En daar staat zo 285 w op
BTW : Ik ga sparen voor een Crossfire mobo en Ati X1800 XL
samen met mijn X800 PRO in Crossfire voor jaren plezier :)
maakt RAM nou heel veel uit? mischien 256 mb erbij ofzo
:confused:

:) . Ff op een rijtje. Aan die voeding heb je nog wat werk. 450 Watt is inderdaad aan te raden als je er een game-pc van wil maken. Die grafische kaart moet je echt niet te hoog leggen. Ik draai cs 1.6 in hoogste resolutie op een Ati Radeon 9250 +:p . Het geheugen mag je natuurlijk altijd uitbreiden, hoewel dat niet al te noodzakelijk is denk ik... Wel aan je voeding werken :p

dominuz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan