Advies voor beste computer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SabZero

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2006
Hallo mensen!

Ik wil een nieuwe systeemkast bouwen! Een beetje latest!

ik d8 misschien is dit een goed bordje
Moederbord + Processor AMD Phenom 9550 Quad-Core 4x2.2 Ghz ddr2 voor 170 euro

Ik wil zowiezo min 8 gig geheugen

en het wordt niet egt een game pc want ik kijk graag films en kwa beeld en geluid wil ik beste kwaliteit.

Heeft iemand tips voor me?

Ik wil de beste pc maken! Weet iemand iets over ddr3 bordjes? Is dat grote verschill kwa kwaliteit en prijs?

graag jullie reacties!

Als je super goede kwaliteit beeld en geluid wil, raad ik een Blue-ray DVD speler of Playstation 3 met een grote TV aan... :P

Volgensmij heb je niet bepaald zware hardware nodig voor video kijken; alleen een hele goeie monitor en een goeie geluidskaart en goeie boxen; dus ik zou daar vooral voor goeie kwaliteit gaan (helaas kan ik je er verder niet mee helpen, ik weet niet welke goed zijn en welke niet) en de rest maar gewoon wat nemen wat werkt en meer niet.

Hi!

Nou

Ik heb hem nodig puur voor films kijken en interneten!
Maar ik weet ook dat het mag super snelle computer worden! Maakt ni uit of ik ermee game of niet!

-het gaat om alleen de systeemkast geen monitor of andere onderdelen
-en ik ga het zelf bouwen
-Blue Ray wil ik zowiezo (+ een dual layer dvd brander)
-Een goede geluids kaart (soround systeem is belangrijk)
-TV kaart, bluetooth, card reader etc
-een normale gr kaart niet te goedkoop en niet te duur
-zo veel mogelijk werk geheugen (8 gig of zo)
-het liefst quad core ddr 3
-bestuuringsysteem moet eigenlijk Windows 7 worden maar die komt in oktober pas dus voorlopig heb ik vista en die ga ik installeren dus
-kast is heel belangrijk voor me, het moet mooie kast zijn tot 130 euro of zo iets (heb je ook kasten met display en zo?)
-als het mogelijk is graag met afstand bediening want asl je films kijkt van afstand dan is het handig
verder weet ik niet
ik wil graag weten wat voor budjet wordt dit allemaal!
-

Laatst bewerkt:
ik vind het klinken als een game pc, ddr3 8GB quadcore. Dit heb je echt niet nodig om films te kijken.

Dan heb je 2GB ddr2 zat, geluidskaart erin enzo. Geen quadcore of ddr3 nodig... en waarom zo'n dure kast? er zijn mooie en goede voor 60 euro, voor 130 heb je dan van die over de top dingen die het volgensmij niet waard zijn...

Ik weet niet hoe je met geld zit natuurlijk... kijk als je zat hebt kan het... maar als je zoals mij bent (16 jaar), is het verstandig om echt gewoon te kijken naar wat je nodig hebt en niet naar wat leuk klinkt want 8gb ddr3 maakt niet uit als je een film wilt kijken.

haha! Eigenlijk mijn broer vroeg mij om een pc voor hem te bouwen en hij heeft geld zat dusssssssss!

hij wil gwn een beetje de latest pc hebben! Dat is nou een maal zijn wens mensen!

Laten we gwn een top pc voor hem bouwen!

Ja je hebt gelijk het wordt eigenlijk een home cenima pc! Top kwaliteit beeld en geluid is belangrijkste!

denk erom als je 8 gb neemt dat dat pas echt benut word met een 64 bit bestuuring's systeem.

Ik vind het nog zeer onduidelijk.

De kast. Moet het zoiets worden:
http://tweakers.net/pricewatch/224008/antec-fusion-remote-max.html
http://www.4launch.nl/shop/product/047968/-htpc-ht-01sl-matx-300w--cardreader--zilver-/tweakers
http://tweakers.net/pricewatch/222285/antec-fusion-remote-zwart.html
http://www.4launch.nl/shop/product/...zart-ip-vf3000bns-atx-no-psu--zwart-/tweakers

Ik noem maar even wat.

Of moet het een normale kast worden?
Of moet het een normale kast, in blingbling stijl worden?

Budget gewoon in verhouding met wat je ervoor terug krijgt? (dus niet 50% duurder voor 10% sneller of iets dergelijks...)

als je echt zo'n goede pc wilt, dan zou ik er een i7 in stoppen en een 275/285 of 295... Dan kan je ook zeer goed gamen, zeker met 8GB ddr3.

Laatst bewerkt:
Jij hebt op school geen hoge cijfers voor lezen gehaald:cool:

nee XD zeker niet :P ik lees nog wel ff een keer, ja XD ik mis een HELE zooi :P ik geef het op.

Ben nog niet zo goed in computers samen stellen :"P volgende keer beter XD

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan