advies voor een snelle betaalbare scanner?

Status
Niet open voor verdere reacties.

soetekg

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Vraag: Ik wil redelijk veel familiefoto's scannen en op schijf zetten. Zelf heb ik nog zo'n oude trust scanner die 5 min. doet per foto. Welk advies geven jullie mij voor een nieuwe snelle betaalbare scanner?

P.s. Ik heb op kieskeurig gekeken maar het advies van helpmij vind ik veel waardevoller

thnx

Ger

Ik heb een acer en die werkt heel goed en snel.

In elk geval USB . Ik heb zelf een 3 in 1 printer van HP doet het prima en is snel .

Hangt ook van de snelheid van je pc af trouwens , hoeveel geheugen heb je erin zitten bv .

In welke resolutie scan je .

scanner

Ik ga voor die van Bertus.
Mensen allemaal erg bedankt voor het advies

G

best-sellers - Nep-sellers?

Bertus en anderen,

Ik heb een scanner besteld zo'n 3 weken geleden, af te halen in Zwaag.
Tot op heden niets gehoord, ook niet na het herhaaldelijk mailen

Zijn ze failiet?

soetekg zei:
Bertus en anderen,

Ik heb een scanner besteld zo'n 3 weken geleden, af te halen in Zwaag.
Tot op heden niets gehoord, ook niet na het herhaaldelijk mailen

Zijn ze failiet?

Als je even geduld hebt,je heb al 3 weken gewacht, rij eind van de maand naar PCDUMP hebben ze er zat

Laatst bewerkt:
Heb je dit ook gelezen?? Jouw mailadres (heb ik even nagekeken) zal door menig spamfilter als spam worden aangemerkt.

Mailen:
U kunt ons ook mailen op xxxx@xxx.xx.
Belangrijke mededeling hierover: ook wij hebben enorm veel last van e-mailspam bombardementen. 1000 tot soms zelfs 6000 mails per dag is geen uitzondering. Wij hebben daarom de spamfilters zeer scherp staan. Het kan daardoor voorkomen dat uw mailtje er bij ons niet doorkomt. Wij verzoeken u dan vriendelijk ons even te bellen. Bij voorbaat dank voor uw begrip!

Laatst bewerkt:
ipc-dumpdag

Ik weet het Bandit, mijn favoriete 8 wekelijkse uitje.

Ik had de scanner alleen met spoed nodig. Misschien moet ik niet overdrijven en verwacht ik gewoon teveel van een internetbedrijf . Het was immers maar 2 weken en niet reageren op mails.
Als je afhaalt dan krijg je 20 euro korting. Nu weet ik waarom :confused:
Ik heb ze een ultimatum gesteld Dit weekend ophalen in Zwaag ( ) of anders annuleren die handel.
Ik hoop dat ik dan kan wachten tot de Rai in Amsterdam want oh wat is mijn wensenlijstje lang.

Bandit misschien tot ziens op de PC-Dumpdag!

spam?

Ja leuk geprobeerd Maestro (lol)

Maar ze hebben al bevestigd dat ze de bestelling hebben ontvangen en in behandeling hebben genomen. Dan gaat die vlieger niet meer op.....
Ik kan natuurlijk wel de dupe zijn geworden van andermans onreine mail

Tsja, jij had nog niet vermeld dat je een bevestigingsmail hebt gehad :rolleyes:

Als je echt antwoord wilt hebben, houdt niemand je tegen om de telefoon te pakken.

telefoon

Je hebt een beetje gelijk. Ze zijn maar beperkt bereikbaar, in ieder geval op voor mij dermate lastige tijdstippen dat ik niet in staat ben om te telefoneren, vandaar mijn mails.
Je zou toch mogen veronderstellen dat

1. Ze een ontvangsbevestiging via de mail kunnen sturen, ze toch ook verder kunnen reageren op mails?
2. Ze een bedrijf hebben dat wil verkopen en dat je dan ook graag iets van je laat horen?

Nogmaals het gaat allemaal moeizaam met dit bedrijf, niet zo'n succes dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan