Advies voor het kopen van een Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niekermes

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2012
Beste,

Ik ben opzoek geweest naar een laptop die de games goed kan draaien. Nu heb ik er eentje gevonden dat mij geschikt lijkt, maar wilde ook graag jullie mening horen.
Het betreft een : TOSHIBA SATELLITE L750-1V2

Processor Intel Core i7
Intern RAM-geheugen 6 GB
Opslagcapaciteit 500 GB
Type videokaart NVIDIA GeForce GT 525M

Is deze goed genoeg om de games van nu te draaien?

Alvast bedankt

Groeten.

Het is te zien welke games wilt spelen.
Maar ik denk dat hij wel goed is voor de meeste games van deze tijd.
Ik zou wel een gekocht hebben met 8GB Ram maar elk zijn keuze.

Groetjes

je kunt beter kiezen voor een laptop met een i5 en een betere gpu, want voor gaming is vooral je gpu belangrijk.
wat is je budget?

je kunt beter kiezen voor een laptop met een i5 en een betere gpu, want voor gaming is vooral je gpu belangrijk.
wat is je budget?

800 a 900

Maar heb toch liever de voorkeur voor een Toshiba of zijn dat geen goede game laptops?
Uiteraard mag het ook een ander merk zijn..

Laatst bewerkt:
Een is leverbaar op internet, de andere niet :) . Qua hardware zijn ze volledig hetzelfde volgens mij. Alleen de mediamarkt variant is aluminium en de andere is zwart. Het verschil in prijs is "retail winkel" versus "internetshop"

Een is leverbaar op internet, de andere niet :) . Qua hardware zijn ze volledig hetzelfde volgens mij. Alleen de mediamarkt variant is aluminium en de andere is zwart. Het verschil in prijs is "retail winkel" versus "internetshop"

Oke, nou weet ik uit ervaring dat HP snel te warm worden.. Zou een laptop ventilator die je onder de laptop plaatst dat verhelpen?

Geen idee. Mijn werk-HP heeft hier geen last van, maar verder ken ik weinig HP laptops.

Overigens is het niet per se een koop-advies. Het is de krachtigste laptop in hetzelfde prijssegment als je originele toshiba met dezelfde of betere specs. Als je meer geld te besteden hebt kun je mogelijk een beter alternatief vinden. Rond de 750 zul je echter weinig vinden dat geschikter is voor spelletjes dan die HP.

Geen idee. Mijn werk-HP heeft hier geen last van, maar verder ken ik weinig HP laptops.

Overigens is het niet per se een koop-advies. Het is de krachtigste laptop in hetzelfde prijssegment als je originele toshiba met dezelfde of betere specs. Als je meer geld te besteden hebt kun je mogelijk een beter alternatief vinden. Rond de 750 zul je echter weinig vinden dat geschikter is voor spelletjes dan die HP.

Onjuist.

De nieuwe Inspiron Special Edition is een veel betere keuze met z'n FHD, IB, 7730m/GT 650.

Onjuist.

De nieuwe Inspiron Special Edition is een veel betere keuze met z'n FHD, IB, 7730m/GT 650.

En die kost 900 euro all in. Dus hoe is "geen betere rond 750" onjuist? Daarbij is de 7730m langzamer dan de 6770m. Je mag best een andere mening hebben, maar onderbouw die dan ook met feiten.

Blijkbaar ben je niet helemaal op de hoogte van het kortingsbonnenstelsel van Dell :')

Www.dell.nl/epp
Via deze site doe je het product in je mandje voor 5% extra korting. Bij de configuratie kun je nog de 3 jaar garantie voor €30 meepakken en e.v.t. backlit toetsenbord. Vervolgens ga je naar je mandje en voer je de volgende kortingscoupon in 'SBLV4N4K31T2LK'.
Voila, jouw systeem met 3 jaar garantie, FHD, IB, 7730, Backlit ToBo, 1 TB, 8GB ram voor +/- €775.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan