Advies voor IPTV kastje

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Berichten
2.879
Ik heb afgelopen week een Amiko LX800 kastje besteld. Dit is helaas een zware tegenvaller, want kennelijk is dit kastje sterk verouderd en is er geen ondersteuning voor. (nog afgezien van het feit dat de geinstalleerde apps niet meer werken)

Dus ben ik op zoek naar betaalbaar een kastje waarmee ik IPTV kan kijken, (eventueel) op Youtube kan kijken en ook mijn muziek en films vanaf de NAS kan streamen. Het hoeft niet perse 4k te zijn, want ik kijk nog steeds "ouderwets" HD. :eek::eek:

Als het kan, een kastje waar ik zelf nieuwe apps bij kan zetten en geen closes source zoals bovenstaande LX800

Alvast bedankt :thumb:
 
Daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht. Ik heb nl wel een oudere ChromeCast, maar die ondersteunt niets. Wellicht is dit dan een goede en goedkope optie.
Bedankt!
 
Zelf heb ik er 2 en ben er erg blij mee :)
 
Kan hier gewoon alles kijken via m'n tablet en een oude Chromecast via Google T.V of Disney+, zal het ook wel met IPTV willen.
 
Ik heb voor de Chromecast met Google TV gekozen juist omdat je dan, vanwege de bijbehorende afstandsbediening, geen tablet of smartphone meer nodig hebt om te streamen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan