Advies voor laptop (programmeren en gamen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

woellie123

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2010
Hallo,

Ik heb voor mijn opleiding (applicatieontwikkelaar) een laptop nodig, maar ik weet niet goed wat ik moet kiezen.
Volgens school heb ik minstens nodig:
  • CPU: Intel i5 + , of ongeveer de zelfde specs voor AMD.
  • RAM: 4+ GB
  • Scherm: Minimaal 14"

Maar nu heb ik zelf ook graag een paar dingen die op de laptop moeten zitten:
  • Het liefst een 17" scherm (met resolutie van 1920*1080
  • Een goed en fijn toetsenbord*
  • 8+ GB Ram

* = Ik wil een goed en fijn toetsenbord, omdat ik over het algemeen niet echt goed met goedkope laptop toetsenbordjes kan omgaan, vooral omdat ik nu op een mechanisch toetsenbord typ.

Ik zou ook graag wat games willen spelen (Minecraft, Battlefield 3, Guild Wars 2 etc.)
Ik heb nog niet echt een budget, maar het moet toch echt niet meer dan €1100,- worden.
Voor mijn opleiding heb ik ook redelijk zware programma's nodig (volgens school; programma's als Visual Studio etc.).
De opslag capaciteit wil ik het liefst 1TB of meer, maar als het niet kan is 750GB ook genoeg.

Wat zouden jullie mij kunnen aanraden?

Alvast bedankt!
Woellie123

Hoi,

Misschien te duur maar ik denk ik meld hem even voldoet aan jou eisen anders deze even minder maar beide een prima merk

Bedankt voor je reactie, dat zijn zeker mooie laptops, nu ben ik een leek als het op laptops aankomt, wat is de preformance van de laptops in games?
En denk je dat die toetsenborden fijn zijn om veel op te typen? (Ik weet niet als je ervaring met deze laptops hebt, of met de toetsenborden) , want dat is namelijk echt een belangrijk punt voor mij.

@SherinBloemendaal , ik had die website al gezien, maar omdat ik niet zo veel van laptop hardware af weet, weet ik dus niet goed wat ik moet kiezen of wat goed voor mij is.
Trouwens, de link die je gaf werkt niet?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Hier de 15 inch versie aanwezig en ja mij lijkt er niks mis met het toetsenbord toetsen zitten iets van elkaar waartussen de aluminium behuizing zit en hier kan je kijken hoe je videokaart presteert (indicatie althans)

Oké beide bedankt voor jullie reacties, ik zit toch te kijken naar de Asus N76VZ-V4G-T1240H, ik moet het nog even overleggen, aangezien ik een laptop mocht uitzoeken en ik die cadeau krijg.
Dan is mijn vraag bij deze opgelost :)

Oke kreeg ik maar zoiets cadeau:D alvast succes met je cadeau:thumb:

Haha, nogmaals bedankt, ik krijg het alleen cadeau omdat ik het voor mijn opleiding nodig heb, anders zou ik nooit zoiets krijgen :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan