advies voor upgrade pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

robertjan

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2001
Yow allemaal,

Ik ben er uit..volgend jaar komt de nieuwe pc er en nu ga ik me " oude " upgraden..

maar nu weet ik niet precies wat er mogelijk is

mijn huidige config is heb ik toegevoegd als attachment zodat je daar ff naar kan kijken..

ik heb bij paar mensen gevraagd wat hun denken maar die komen alleen maar met het verhaal niet doen wacht tot volgend jaar zonde geld..maar ja ik wil nu graap een upgrade doen. dus nieuwe kast mobo processor en wat er bij komt kijken

Ik speel voornamelijk games..zet af en toe dvd om naar svcd en download graag wat leuke dingen. maar game voornamelijk, dus zat zelf aan amd te denken

wat vinden jullie nou een goede upgrade set voor deze configuratie?

alvast bedankt

Bijlagen

Upgraden? nee,....
Is ie te koop? :rolleyes:

Upgraden.

Op de eerste plaats zal je voor je zelf uitmoeten maken of je een AMD of Intel systeem wil.

Over de voor en nadelen van beide merken ga ik me niet uitlaten maar een belangrijk verschil is dat de Athlon's vooralsnog flink goedkoper zijn. (met uitzondering van de Athlon FX en de XP3200)

Die laatste processor kan ik niet aanbevelen omdat ie gewoon niet zo snel is als zijn rating laat geloven.

De kast, Harde schijf en de optische drives, zou je gewoon kunnen meenemen.

Maar moederbord, geheugen zullen in iedergeval vervangen moeten worden.

De videokaart alleen als je de laatste games wil spelen.

Al met al hoeft een upgrade in jou geval niet zo heel duur te zijn.

lol paul wat geef je ervoor :P

opzich is deze configuratie die ik nu heb niet heel slecht maar ik merk wel dat door de vele applicaties het systeem trager word. ikzelf prefereer denk ik een amd processor simpelweg omdat die me goed bevalt. Ook omdat ik over een jaartje een nieuwe krijg wil ik hier niet al te veel aan uitgeven.

Heb dus in principe een moederbord, processor en nieuw geheugen nodig..

videokaart ga ik ook vervangen maar dat komt wel als ik weer iets minder krap bij kas zit ;)

welke combinatie is aan te raden voor een goed stabiel systeem?

thnx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan