advies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Elisa
Het gaat er om dat Franz onze berichten geen 'advies' vond. Iedereen heeft zijn bericht blijkbaar precies zo geintrepeteerd als wij. Vandaar mijn vraag aan Franz waarbij ik een zinnetje aanhaalde dat hij schreef in antwoord op jouw bericht.
Welke ervaring heeft hij nodig? Dat vraag ik me dus af :)
Beste Elisa, ik doelde niet op jou. Maar naar de 'negatieve' berichtgevingen omtrent Dell, zelf heb ik het niet als zodanig ervaren.

Maar ik begrijp de kern van jouw strekking hoor.

Dennis.

Sorry voor de wat late reactie,
ik heb jullie adviezen wel degelijk nagekeken,
dank hiervoor.
na een format en een nieuwe windows(XP-pro)
draait m,n systeempje weer aardig goed.
ik heb dan ook besloten de aankoop van een nieuw systeem een jaartje uit te stellen.
tegen die tijd is m,n budget denk ik ook wat groter,
dus dan kom ik nog wel terug op deze vraag
:thumb:

Je budget nog wat groter?? Pfff, wat wil je eigenlijk doen met je eventueel nieuwe pc.:8-0:

Geplaatst door petje11
Je budget nog wat groter?? Pfff, wat wil je eigenlijk doen met je eventueel nieuwe pc.:8-0:

kijk eens naar m,n systeem.
is niet echt geschikt voor videobewerking e.d.
dat is een van de vele dingen die ik met een nieuwe
pc goed wil kunnen doen, en natuurlijk de nieuwste games spelen.

Kijk eens naar mijn systeem die heb ik gekocht voor ong. 1000€ Ben je een fanatieke gamer dan zou ik alleen de videokaart nog aanpassen want die ik heb is een low budget. Dat kan iig beter.(Alhoewel, speel hier naar volle tevredenheid NFSU2 op. 3dmark2001 score 12392)

En misschien nog een extra harde schijf omdat videobewerking nogal wat schijfruimte vraagt en videobestanden ook de kleinste niet zijn.

Oh ja, dit is een zelfbouwsysteem en de kast had ik al dus die zit ook niet bij de prijs in.Evenals 512 mb geheugen.:thumb:

zoals ik al zei, ik wacht nog een jaartje.
tegen die tijd kijk ik wel wat er zoal te koop is.
het wordt zowiezo een 'zelfbouwsysteem'
bedankt voor de info petje11:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan