Advies

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saphira

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2004
Hoi hoi :D

Ik ben van plan om een laptop te kopen .
moet zegghuu , zie door de bomen het bos niet meer :rolleyes: .
nu ben ik bij mycom beland , (omdat ik daar 1 jaar geleden een computer gekocht heb, en de service erg goed vindt ) en die hebben een ASUS laptop in de aanbieding van 1299 euro's , het betreft de ASUS Z92Ga. heb daar goede uitleg gekregen van het hoe en wat , zoals de eenvoudige manier om de laptop draadloos te gebruiken , batterijen gaan +/- 4 uur mee.
voor de rest wil ik er ook films, (dus wil mooi beeld hebben) dvd's mee bekijken af en toe een spel , dvdtje branden , foto's bewerken , en heeel veel internetten .
de verkoper zeg dat deze ASUS daar prima voor leend?
maar ja , een verkoper is een verkoper :confused: .
nu is mijn vraag , kan iemand van hier even op de site van Mycom kijken http://213.206.102.189/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=87791&productType=1 , om te kijken of het een goede laptop is .
Ik heb al op het internet gekeken maar er is bijna niks over te vinden voor bv reviews of prijsvergelijking van de ASUS Z92Ga . greetzz Saphira

Ik heb even gekeken en moet zeggen dat het een leuk ding is maar nu ook weer niet een super ding. De processor van 1.6 GHZ vind ik matig en verder vraag ik mij af of het videogeheugen niet shared is. Dan hou je van je 512MB werk geheugen slechts 384MB over.....
En tja...mooi beeld?? Echt super word het nooit op een laptop vind ik.

Hoi Raymond Bos :)
Ok snap wel dat een film op een laptop niet te vergelijken is meschien , met Bv een mooi Digi-breedbeeld Tv , ik bedoel eigelijk , als die beelden maar niet Ghosten ofzow :8-0: .
En Shared ...... uuuuhh weer een probleem erbij nu , wandt hoe weet ik of hij shared is :confused:

Naar mijn weten is die ati radeon niet geshared en heeft dus zijn eigen geheugen (de mijne in mijn acer heeft ook eigen geheugen en is dezelfde kaart)

Een mobile 1.6 is redelijk snel maar goed er zijn al weer snellere. Een mobile / centrino is vooral geschikt als je veel zonder adapter wilt werken. Heb je de notebook vaak aan het netstroom kun je ook kiezen voor een p4 of amd

Ik heb deze laptop vanmiddag ook zien staan bij de Mycom voor 1299,- Deze asus heeft zo'n mooi glanzend scherm.

de videokaart lijkt mij wel oke om games mee te spelen.

Iemand al ervaring met deze laptop of weet iemand een vergelijkbaar model/merk. zo'n type scherm als wat deze heeft en tegenwoordig steeds meer en meer merken is voor mij een absolute must have. en verder een goeie snelle videokaart om FarCry te kunnen spelen.

wat is jullie algemene mening over Asus laptops?

Heb hem inmiddels 8 dagen in huis , en ik ben er erg blij mee, en videogeheugen is niet shared , ik vindt hem super snel , (maar ja er zullen er nog wel snelleren zijn, ) ,progjes starten snel op , foto bewerken gaat perfect
het beeld vindt ik super scherp , dvdtjuu branden zo gebeurd, makkelijk ongemerk mee te nemen in een handbagage tas
greetzz saphira

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan