Advies

• Onderwerp starter Onderwerp starter JIC
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JIC

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2012
Beste lezers,

Onlangs heb ik een Asus laptop aangeschaft. Echter is de netwerkkaart beschadigd geraakt waardoor mijn internetverbinding regelmatig uitvalt. Tenminste, dat vermoed ik. Bij het optillen of iets dergelijks verdwijnt de verbinding, plus het feit dat hij bij het opnieuw opstarten de internetverbinding helemaal verliest. Ik gebruik geen draadloos. Aangezien ik nog garantie heb, heb ik een RMA aanvraag gedaan bij Asus om het moederbord te vervangen. Alleen heb ik gehoord dat zij oude producten gebruiken of anders een hele nieuwe laptop meegeven.

Nu heb ik toevallig een brief gekregen van mijn provider dat zij een nieuwe modem leveren met Wi-Fi waardoor ik dus eigenlijk helemaal geen bekabelde internet hoef te gebruiken. Dat betekent dus dat die reparatie bij Asus eigenlijk helemaal niet belangrijk is, of wel? Kan het zijn dat andere delen op mijn moederbord beschadigd raken omdat de netwerkkaart (deels) defect is? Of moet ik de RMA gewoon annuleren omdat deze onnodig is met de komst van de nieuwe modem?

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Als je het op garantie kan laten maken zou ik dit doen nu heb je het niet nodig maar volgend maand bv wel dan zit je.

laten repareren.
je komt nog wel ergens waar je geen wifi hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan