Ik scan en gebruik regelmatig MicrosoftAntispyware, Spybot Search and Destroy en AdAwareSE. Daarboven gebruik ik Norton Internet Security 2005. Bij de scan van Norton krijg ik steeds Adware.lop als kwaadaardige code maar Norton kan deze niet verwijderen.De bovengenoemde antispywareprogramma's vinden hem niet terug.
Bestandsnaam corncake.exe en onlineboltcomp.exe. Ik heb al veel uitgepluisd op het wijde internet maar vond geen verwijdertool. Ja, er is er wel ééntje op de site van lop.com maar deze wordt op verschillende forums afgeraden om te installeren. Dikwijls nog meer troubles achteraf. Dus daarom de vraag: is er iemand die hier een betrouwbare oplossing voor heeft?
Ik las ook iets over Bitdefender maar weet niet of dit een betrouwbaar programma is?
Kan iemand mij hiermee helpen aub? Dat zou reuze tof zijn!
Thanks op voorhand
Bestandsnaam corncake.exe en onlineboltcomp.exe. Ik heb al veel uitgepluisd op het wijde internet maar vond geen verwijdertool. Ja, er is er wel ééntje op de site van lop.com maar deze wordt op verschillende forums afgeraden om te installeren. Dikwijls nog meer troubles achteraf. Dus daarom de vraag: is er iemand die hier een betrouwbare oplossing voor heeft?
Ik las ook iets over Bitdefender maar weet niet of dit een betrouwbaar programma is?
Kan iemand mij hiermee helpen aub? Dat zou reuze tof zijn!
Thanks op voorhand