Adware.lop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sonneken

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2005
Ik scan en gebruik regelmatig MicrosoftAntispyware, Spybot Search and Destroy en AdAwareSE. Daarboven gebruik ik Norton Internet Security 2005. Bij de scan van Norton krijg ik steeds Adware.lop als kwaadaardige code maar Norton kan deze niet verwijderen.De bovengenoemde antispywareprogramma's vinden hem niet terug.
Bestandsnaam corncake.exe en onlineboltcomp.exe. Ik heb al veel uitgepluisd op het wijde internet maar vond geen verwijdertool. Ja, er is er wel ééntje op de site van lop.com maar deze wordt op verschillende forums afgeraden om te installeren. Dikwijls nog meer troubles achteraf. Dus daarom de vraag: is er iemand die hier een betrouwbare oplossing voor heeft?
Ik las ook iets over Bitdefender maar weet niet of dit een betrouwbaar programma is?
Kan iemand mij hiermee helpen aub? Dat zou reuze tof zijn!
Thanks op voorhand

Bedankt voor je info over ASO. Ik registreerde me maar alles is daar tergend traag, ik geraak er gewoon niet door om mijn vraag te stellen! Ik zal het later nog eens proberen. Thanks

Sonneken zei:
Bedankt voor je info over ASO. Ik registreerde me maar alles is daar tergend traag, ik geraak er gewoon niet door om mijn vraag te stellen! Ik zal het later nog eens proberen. Thanks
Er zijn blijkbaar wat probleempjes met de bereikbaarheid van ASO momenteel. Komt wel weer goed. :)

Bedankt voor je info! Ik slaagde er uiteindelijk in om mijn vraag te plaatsen op ASO. Afwachten nu, Hijack this log wordt gevraagd. Deed dat nog nooit, dus ik pluis dat even uit nu! Thanks

Plaatste daarnet Hijack This log op www.nucia.nl (ASO) onder de titel Adware.lop en andere troep? en hoop op een oplossing.
Bedankt intussen! Ik leerde weer iets bij!

ik lees op de site van ASO dat ik mijn bericht pas mag schoppen na 72 uur? Wat betekent dat eigenlijk? Ik wacht er nog steeds op dat iemand mijn log eens analyseert, maar helaas nog geen reactie. Ik zal nog wat geduld moeten oefenen zeker?

Sonneken zei:
ik lees op de site van ASO dat ik mijn bericht pas mag schoppen na 72 uur? Wat betekent dat eigenlijk? Ik wacht er nog steeds op dat iemand mijn log eens analyseert, maar helaas nog geen reactie. Ik zal nog wat geduld moeten oefenen zeker?
Het "kicken" van een topic, dwz het plaatsen van een post om de topic onder de aandacht te brengen, is toegestaan mits er minimaal 72 uur (3 dagen) tussen de kick en de vorige post inzitten. De mensen op dit forum hebben ook een privéleven. Houd daar aub rekening mee. We doen dit allemaal vrijwillig om jou te helpen. Hier zal serieus streng op toe worden gezien. We weten dat je een probleem hebt en snel een oplossing wil, maar het "voordringen" en boos worden is simpelweg onbeleefd en niet netjes. We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Is je topic na deze 72 uur nog onbeantwoord is hij misschien per ongeluk over het hoofd gezien. Dan mag je hem wel "kicken".

Bron:
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=12

:)

Sorry Crash, ik heb hier helemaal geen ervaring mee en het was zeker niet mijn bedoeling om onbeleefd te zijn hoor! Ik weet alleen niet zo goed hoe dit allemaal werkt en stelde dus gewoon de vraag. Ik begrijp best dat jullie ook rust nodig hebben!

Sonneken zei:
Sorry Crash, ik heb hier helemaal geen ervaring mee en het was zeker niet mijn bedoeling om onbeleefd te zijn hoor! Ik weet alleen niet zo goed hoe dit allemaal werkt en stelde dus gewoon de vraag. Ik begrijp best dat jullie ook rust nodig hebben!
Ik vatte het ook niet op als "onbeleefd" hoor, gaf alleen de uitleg op je vraag. Dit staat zo op het ASO/Nucia forum.:)

Bedankt Buffy!
Plaatste tekstbestandje vindtaken.bat en Hijak This log bij Nucia.

Voor Crash: tof dat je mij begrijpt!

Mijn probleem werd opgelost via de site van ASO!
Nog eens bedankt Buffy!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan