Aero (Glass) Look met niet 100% compatible systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiataby

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2007
Berichten
9
Hallo allemaal,

Ik heb nu Vista Ultimate op mijn laptop staan. Zoals jullie weten steld Vista de mogelijkheden van het beeldscherm (weergave effecten) zelf in. Nu is het zo dat Vista vindt dat ik Aero niet aan ken. Als je naar de specificaties van mijn larptop kijkt klopt dat ook, heb namelijk geen direct 9 ondersteunend videokaart.

Ik had bij XP gebruik gemaakt van Windowblinds 5 om die glass effect te krijgen. Alleen nu werkt dat niet bij Vista. (gebruik nu wel windowblinds 5.5 (die is compatible met Vista)).

Maar los daarvan moet het toch mogelijk zijn om op 1 of andere manier die Aero theme te kunnen activeren. Vista heeft hem namelijk ook zelf kunnen deactiveren. Is er een mogelijkheid dat je het Aero effect toch kunt activeren op pc's/laptops die niet 100% compatible zijn?

Iemand een idee of optie om die Aero theme te activeren of heeft iemand een programma (zoals bijv windowblinds) waarmee je Aero theme kunt krijgen (of te effecten ervan ) of register aanpassing die ik ken gebruiken???

ps. hoef niet dat 3d flip te hebben alleen de glass look vind ik goed genoeg.

Alvast zeer bedankt.
 
Hoi !

Dan toch maar een betere videokaart kopen ?

Vista schakelt het uit, omdat je anders blauwe schermen zou krijgen !

Wat jij wilt begrijp ik niet.

Je kunt nu eenmaal met een 2CV geen 200 km/uur rijden !

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Dan toch maar een betere videokaart kopen ?

Vista schakelt het uit, omdat je anders blauwe schermen zou krijgen !

Wat jij wilt begrijp ik niet.

Je kunt nu eenmaal met een 2CV geen 200 km/uur rijden !

Greetz,

Harry.

Het is heel simpel. Ik wil dat ik de Aero look of Glass look (hoe je het wil noemen) krijg op mijn Windows Vista. Ookal is mijn laptop niet 100% compatible met Aero Look.

Bij XP had je bijvoorbeeld windowblinds 5 om dit te verwezenlijke. Hoe kan ik dit bij Vista doen? Ik probeer nu weer windowblinds 5.5 (deze is compatible met Vista) misschien dat vorige installatie niet goed was ofzo.

Toch best te begrijpen wat ik wil?

Je kunt altijd alles tune dus JA je kunt met een 2CV 200 km/uur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan