Aero is weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

jezzol.nl

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2006
Berichten
38
Ik weet dat er al verscheidene topics hierover zijn, maar voor mij zat daar geen oplossing tussen, daarom deze vraag.

Toen ik mijn Nvidia Control Panel opende flipte mijn Aero en zette vista het terug naar Vista Basic. Nu is mijn optie uit mijn "color schemes" lijst verdwenen, terwijl mijn pc het makkelijk kan draaien. Ik heb een NX8800GT en een E8400. Ik snap niet hoe ik het terug kan krijgen. Ook heb ik Vista mijn score laten updaten (5.7) maar nog steeds is de optie niet terug gekeerd.

Heeft iemand suggesties? Alvast bedankt!
 
zou hem gewoon idd updaten via internet dan zou het verholpen moeten zijn. Omdat je idd al zei dat na dat je daar in hebt zitten knoeien het miss was.

groet :cool:
 
Oké, ik heb gedaan wat op TweakVista stond, maar dat mocht niet baten. De optie "Vista Aero" staat er nog steeds niet tussen.

Ik had mijn Videokaart driver al up gedate, dit had ook geen effect.
 
Euhm, heb het probleem ook gehad, hoe ik het opgelost heb ;) is vista opnieuwe der op gezet namelijk. Maar dat was ook omdat ik namelijk de boel net nieuw had en der toch mee bezig was.

MMM vista gewoon updaten dan maar, of instellingen terug zetten voor die tijd

Groet
 
Euhm, heb het probleem ook gehad, hoe ik het opgelost heb ;) is vista opnieuwe der op gezet namelijk. Maar dat was ook omdat ik namelijk de boel net nieuw had en der toch mee bezig was.

MMM vista gewoon updaten dan maar, of instellingen terug zetten voor die tijd

Groet
systeemherstel zou ik dus echt wel eens proberen
 
systeemherstel zou ik dus echt wel eens proberen

Zit der dik in dan :(

Maar dit heb ik uit een ander forum gehaald. weet niet miss helpt het :D

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Huup Huup Barbatruuk!

ga naar start, en typ bij search regedit in en druk dan op enter.
Ga naar [HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Windows/DWM]
dan moet "Composition" op 1 staan en "CompositionPolicy" op 2 staan.
sluit regedit af.
Ga naar start dan naar bureau-accesiores en klik dan met de rechtermuisknop op opdrachtprompt en kies "Run as Administrator"
type dan net stop uxsms
type daarna net start uxsms

et Voila u hebt een werkende aeroglass.
waarschijnlijk heeft vista em uitgeschakeld omdat hij denkt dat je een te zwakke vga hebt;)

Groet Johnny
 
Hmm, ik kijk het nog even aan. Ik vind systeem herstel een beetje eng. :eek:
 
Hmm, ik kijk het nog even aan. Ik vind systeem herstel een beetje eng. :eek:

systeemherstel is helemaal niets eng aan ;)

het is een zeer handige tool die veel kan goedmaken!
Het hersteld alleen maar de instellingen:thumb:
 
systeemherstel is helemaal niets eng aan ;)

het is een zeer handige tool die veel kan goedmaken!
Het hersteld alleen maar de instellingen:thumb:

nou slechte ervaringen mee anders :p haha. Dus maar heb je je scherminstellingen wel op 32bit staan. anders doet aero het niet namelijk.
 
dat was dan misschien onder xp?

haha, das waar. maar euhm eens zien

Als je je instellingen bij beeldscherm op 32bit hebt staan dan zou die het moeten doen. is dit niet het geval moet je de video driver opnieuw installeren. werkt dit ook niet lastig maar waar dan weet ik het ook niet meer.
 
haha, das waar. maar euhm eens zien

Als je je instellingen bij beeldscherm op 32bit hebt staan dan zou die het moeten doen. is dit niet het geval moet je de video driver opnieuw installeren. werkt dit ook niet lastig maar waar dan weet ik het ook niet meer.

systeemherstel dus ;)
 
Ik heb nu ook opeens vaak een "appcrash" bij veel programma's, kan dit ermee te maken hebben? :eek:

Laat maar, een geheel ander probleem.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu ook opeens vaak een "appcrash" bij veel programma's, kan dit ermee te maken hebben? :eek:

Laat maar, een geheel ander probleem.

het zou er heel misschien mee te maken kunnen hebben maar daarvoor zou je dus beter een ander topic openen ;)

Heb je nu dan al systeemherstel geprobeerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan