Af en toe een vastloper tijdens surfen en streaming media

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
1.406
Ik weet niet wat het is maar krijg de laatste tijd steeds vaker vastlopers van mijn PC. Eerst was het alleen tijdens het af en toe bekijken en beluisteren van streaming media. Maar vanmiddag zat ik gewoon te surfen en bij het inladen van een pagina 'bevroor' mijn computer ineens dus er zat niets anders op dan mijn PC handmatig weer op te starten. Ik heb van alles al geprobeerd, een CCleaner er al op los gelaten maar de vastlopers blijven terug komen.
Wat kan er mis zijn?
Wat ik al gedaan gecontroleerd heb is:
-hijacklog geplaatst op het daarvoor bestemde forum maar daar kwamen ze er ook niet uit
-CCleaner er al op los gelaten maar de vastlopers blijven terug komen
-regcleaner gebruikt, helpt niet
-hijacklog geplaatst op het daarvoor bestemde forum maar daar kwamen ze er ook niet uit.
-videocard software gecontroleerd, blijkt de laatste driver te zijn
-temperatuur van mijn harddisk gecontroleerd in Everest, is 28 graden op dit moment van schrijven

Alvast dank. S.V.P dit keer niet op slot gooien dit topic. Ik heb het op Nusia geplaatst maar daar wist mij me niet verder te helpen, vandaar mijn vraag hier. Des te meer kansen ik heb dat mijn probleem verholpen kan worden.
 
Ik weet niet wat het is maar krijg de laatste tijd steeds vaker vastlopers van mijn PC. Eerst was het alleen tijdens het af en toe bekijken en beluisteren van streaming media. Maar vanmiddag zat ik gewoon te surfen en bij het inladen van een pagina 'bevroor' mijn computer ineens dus er zat niets anders op dan mijn PC handmatig weer op te starten. Ik heb van alles al geprobeerd, een CCleaner er al op los gelaten maar de vastlopers blijven terug komen.
Wat kan er mis zijn?
Wat ik al gedaan gecontroleerd heb is:
-hijacklog geplaatst op het daarvoor bestemde forum maar daar kwamen ze er ook niet uit
-CCleaner er al op los gelaten maar de vastlopers blijven terug komen
-regcleaner gebruikt, helpt niet
-hijacklog geplaatst op het daarvoor bestemde forum maar daar kwamen ze er ook niet uit.
-videocard software gecontroleerd, blijkt de laatste driver te zijn
-temperatuur van mijn harddisk gecontroleerd in Everest, is 28 graden op dit moment van schrijven

Alvast dank. S.V.P dit keer niet op slot gooien dit topic. Ik heb het op Nusia geplaatst maar daar wist mij me niet verder te helpen, vandaar mijn vraag hier. Des te meer kansen ik heb dat mijn probleem verholpen kan worden.


laatste tijd nieuwe hardware ingestoken?
 
menu start -> uitvoeren -> type eventvwr

kijk eens of er vermeldingen van fouten in je logboeken staan.
 
Ik wil de logs als bestand bijvoegen maar het lukt niet.
 
Laatst bewerkt:
En waarom ga je hier nu niet verder.
http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=18519

Daar is bandit123 je al aan het helpen.
Jij zegt dat ze daar niet verder komen.
Maar je bent nu op hetzelde punt zoals je het bij nucia hebt achtergelaten.
Dat is niet netjes naar de mensen toe die al hun vrije tijd erin steken om jou te helpen.
je vraagt dan wel om het topic niet te sluiten maar ik heb sterk de behoefte om het wel te doen omdat je bij het andere fora de helpers gewoon in het ongewisse laat.
dit is niet netjes.......
Ik denk nog even over wat ik ga doen......:confused:
 
Hier kijken meer mensen dan op Nucia dus vandaar dat ik mijn vraag hier stel, zo simpel is het...Nu weer ontopic.
 
Jij mag wel zeggen ontopic.........
Maar als je ergens begint dan maak je het daar ook af.
je gaat niet "zwalken" zoals je ook wel ziet "zwerven" de helpers ook over verschillende fora.
 
Hier kijken meer mensen dan op Nucia dus vandaar dat ik mijn vraag hier stel, zo simpel is het...Nu weer ontopic.
Toch nog even "Offtopic" ik kan eventueel ook je topic op Nucia sluiten, maar ook dit is niet leuk tegen over diegene die je daar helpen.
 
Laatst bewerkt:
Wil ik even reageren,de door mij aangedragen oplossingen zijn de goede om dit werkend te krijgen.
Dat je het daar niet mee eens bent is aan U.

Tekst erwin33 dit is je PC ,dit is door mij volledig uitgespit.

Kan zijndat een andere Expert iets anders ziet?

Mijn inziens zijn er op je PC ook veel drivers overbodig,die voor conflicten zorgen.
En het feit dat er teveel programmas opstarten.
Je wissel bestand op C kan geen kant uit ,omdat C te klein is.
Verder is je alles al uit gelegd.

Succes
 
Wil ik even reageren,de door mij aangedragen oplossingen zijn de goede om dit werkend te krijgen.
Dat je het daar niet mee eens bent is aan U.

Tekst erwin33 dit is je PC ,dit is door mij volledig uitgespit.

Kan zijndat een andere Expert iets anders ziet?

Mijn inziens zijn er op je PC ook veel drivers overbodig,die voor conflicten zorgen.
En het feit dat er teveel programmas opstarten.
Je wissel bestand op C kan geen kant uit ,omdat C te klein is.
Verder is je alles al uit gelegd.

Succes

Welke drivers zorgen voor conflicten dan, kom dan met concrete dingen zodat ik die kan verwijderen. En hoe kan ik zorgen dat mijn wisselbestand wél een kant uit kan. Alvast dank.
 
Toch nog even "Offtopic" ik kan eventueel ook je topic op Nucia sluiten, maar ook dit is niet leuk tegen over diegene die je daar helpen.

Wie ben jij om te zeggen waar ik mag posten of niet. Op hoe meer fora mijn vraag gemeld staat des te meer kans ik maak om geholpen te worden...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welke drivers zorgen voor conflicten dan, kom dan met concrete dingen zodat ik die kan verwijderen. En hoe kan ik zorgen dat mijn wisselbestand wél een kant uit kan. Alvast dank.

Grotere HD ,heb ik je al geadviseert
 
Wie ben jij om te zeggen waar ik mag posten of niet. Op hoe meer fora mijn vraag gemeld staat des te meer kans ik maak om geholpen te worden...

Dan zet je het toch lekker op GOT ,maar ja die kijken ook hier

Vooor mij einde verhaal,heb wel wat betres te doen.
 
Wie ben jij om te zeggen waar ik mag posten of niet. Op hoe meer fora mijn vraag gemeld staat des te meer kans ik maak om geholpen te worden...

oke...
1) crash is hier moderator
2) crash is admin bij Nucia
3) puppie is hier moderator----en van deze sectie ook nog.

dat jij niet in de gaten hebt dat je zo veel mensen aan het werk zet wat niet netjes is dat begrijp jij nog steeds niet.
Dat jij de helpers om de hete brij laat lopen is al helemaal niet netjes.
Dat jij nu nog niet begrijpt of wil begrijpen dat er ook nog zoiets is als fatsoen......
dan denk ik dat jij een forum niet begrijpt.
 
oke...
1) crash is hier moderator
2) crash is admin bij Nucia
3) puppie is hier moderator----en van deze sectie ook nog.

dat jij niet in de gaten hebt dat je zo veel mensen aan het werk zet wat niet netjes is dat begrijp jij nog steeds niet.
Dat jij de helpers om de hete brij laat lopen is al helemaal niet netjes.
Dat jij nu nog niet begrijpt of wil begrijpen dat er ook nog zoiets is als fatsoen......
dan denk ik dat jij een forum niet begrijpt.

Wat een bull**** is dit! Ik mag zelf uit maken waar ik mijn vragen post, wie ben jij om daar iets over te zeggen vriend.... Op des te meer fora mijn vraag staat, hoe meer ik kans maak op een oplossing. Zo simpel is het gewoon. Zullen we dit forum maar van naam veranderen....helpmeniet.nl....duhhhh!
 
Op des te meer fora mijn vraag staat, hoe meer ik kans maak op een oplossing. Zo simpel is het gewoon.
Op hoe meer fora je je vraag stelt, hoe meer je dezelfde oplossingen krijgt aangeboden. Het is maar wat je beter vind.

Uiteraard maakte ik niet voor niets zo'n opmerking, anders werd er wel ingegrepen op een forum zoals Helpmij.;)
 
oké,
Ik had je al een mailtje gezonden dat je best iets vriendelijker mag zijn.
je gaat nu in dit topic verder en denkt dat jij kunt bepalen wat je mag en niet mag hier bij Helpmij.nl
Ik ga er maar een slotje op zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan