• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afbeelding als "watermerk" toevoegen VBA

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ramsje

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2014
Beste,

Graag zou ik in excel een afbeelding op de achtergrond willen toevoegen. Deze afbeelding moet meer als watermerk gezien worden op de pagina. Het moet dus achter een tekst komen te staan. In Word, kan je zeggen: achter tekst. Is er ook zoon optie in excel(VBA).

Met vriendelijke groet,

Ramsje

Dat betreft een uitvoering op: Word 2010.

Ik zou het graag via excel willen hebben. (en vergeten erbij te vermelden dat ik gebruik maak van office 2016)

Ik weet niet of "Watermerk" het goede woord hiervoor is, maar zo'n principe bedoelde ik.
(Afbeelding moet links onderin ongeveer 5-8 cm hoog worden)

Ramsje

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of "Watermerk" het goede woord hiervoor is, maar zo'n principe bedoelde ik.
(Afbeelding moet links onderin ongeveer 5-8 cm hoog worden)

Ramsje

Zoals hierboven vermeld was, wilde ik de afbeelding links onderin neerzetten met een eigen gemaakte afmeting. In de handleiding gaat het echter om een afbeelding in de voettekst. Je kan de afbeelding niet verplaatsen naar een andere locatie, dan de aangewezen locatie.

Ramsje

Het staat duidelijk beschreven in het gedeelte waar over het woord "VERTROUWELIJK" wordt gesproken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan