• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

afbeelding bij waarde cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfa911

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2013
Goedemiddag,

Ik heb al een en ander doorgelopen maar niet echt gevonden wat ik wil.
Ik vind wel oplossingen maar het mag heel simpel zijn.
Graag wil ik bij het invullen van een cel in blad 1 met bijv. waarde 1 of 2 dat er een afbeelding te voorschijn komt. Deze afbeelding staat op een ander blad(afbeeldingen)
Zie voorbeeld.

Alvast bedankt.

Bekijk bijlage afbeelding invoegen.xlsx

Is genoeg over te vinden toch? Dat je niets toegepast hebt van hetgeen je gevonden hebt geeft wel iets aan. Hoe je het simpeler wilt hebben, simpeler dan niets?

Bijlagen

Omdat ik 1 afbeelding op tientallen plaatsen in een bestand terug wil laten komen bij het invullen van getal 1 in die cel, maar ernaast die afbeelding naar voren wil laten komen.
Is met een opmerking behorende bij deze cel makkelijk op verschillende plaatsen te kopiëren. deze afbeelding mag dan alleen in beeld komen bij het invullen van getal 1 in die bewuste cel. Is dit mogelijk of heeft iemand een andere oplossing.

Alvast bedankt

Bekijk bijlage afbeelding invoegen (5).xlsb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan