afbeelding bijft staan

Status
Niet open voor verdere reacties.

WillemP

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
17
Hier op het internetcafe heeft 1 van mijn clienten een probleem met zijn laptop. Hij heeft een afbeelding klein links boven in het scherm staan en wat we ook doen dat krengetje wil niet meer weg. Opgestart in veilige modus, ander bureaublad e.d. Heeft iemand enig idee waar ik moet zoeken om dit te repareren?
 
En wat is dat dan precies, 'n bestand op het bureaublad wat je niet kan deleten?? :confused:
Krijg je ook een foutmelding??
 
Als je eigenschappen klikt wat zie je dan?(Rechtermuisknop eigenschappen)
 
Het is een achtergrondafbeelding die klein blijft staan in het beeldscherm. Er komen verder geen foutmeldingen in het scherm. ik heb ook al geprobeerd om de beeldscherm instellen te veranderen maar ook dit blijft zonder resultaat.
 
Wat is de lokatie?Ik bedoel de physieke lokatie dus ziets als C:/documents and settings etc
 
Heb ik ook gehad,ik moest uiteindelijk even systeemherstel doen.
 
De eigenschappen:
Aangepast Thema
Afbeelding centreren
Schermbeveiliging geen
Kleurkwaliteit staat op 32 bits
 
Ik ben er nooit achter gekomen wat het was. Je kan er niet op klikken dus ook niet rechts om dan de eigenschappen te bekijken....:rolleyes:

Als je maar een paar dagen terug hoeft is het geen ramp.
 
Is toch niet toevallig zo'n progammaatje als "Desktop Logo" wat daar meedraait? :confused:
 
Alvast hardstikke bedankt voor jullie input. Maar omdat de activiteit (internetcafe) hier sluit om 16.00 moet ik deze klus even tot volgende week uitstellen.
Word vervolgt......... :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan