johndejongh
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 dec 2000
Ik heb een bestaande db met daarin afhankelijke foto's. Deze db heb ik een jaar of 4 geleden gemaakt en met hulp van helpmij is het importeren van de foto's gelukt.
Ik gebruikte toen acces 2003 en correl photo-paint uit 1997.
Nu heb ik een nieuwe computer met office 2007 pro. Tevens heb ik nu paint shop pro XI.
Ik heb de oude database overgezet op de nieuwe PC.
Als ik nu opnieuw een foto wil invoegen, als nieuw object krijg ik de volgende foutmelding:
Vragen:
* waarom werkt het nu niet meer?
* Wat is een OLE bronprogramma?
* Hoe kan ik dat bronprogramma aanpassen/installeren
Uit deze vragen begrijp je al dat ik van programeren geen kaas gegeten heb
Ook heb ik natuurlijk al op dit forum gezocht. De antwoorden daarin begrijp ik geen r**t van. Het moet voor mij dus puur simpel zijn.
Ook begrijp ik door al die antwoorden dat het niet handig is dat mijn db nu al 115 MB groot is en nog groter zal worden. Het werkt nog steeds maar zal anders moeten?
Vreemd dat het toen wel gelukt is en ik dat voor elkaar kreeg.....Maar hoe??
Ik gebruikte toen acces 2003 en correl photo-paint uit 1997.
Nu heb ik een nieuwe computer met office 2007 pro. Tevens heb ik nu paint shop pro XI.
Ik heb de oude database overgezet op de nieuwe PC.
Als ik nu opnieuw een foto wil invoegen, als nieuw object krijg ik de volgende foutmelding:
Vragen:
* waarom werkt het nu niet meer?
* Wat is een OLE bronprogramma?
* Hoe kan ik dat bronprogramma aanpassen/installeren
Uit deze vragen begrijp je al dat ik van programeren geen kaas gegeten heb
Ook heb ik natuurlijk al op dit forum gezocht. De antwoorden daarin begrijp ik geen r**t van. Het moet voor mij dus puur simpel zijn.
Ook begrijp ik door al die antwoorden dat het niet handig is dat mijn db nu al 115 MB groot is en nog groter zal worden. Het werkt nog steeds maar zal anders moeten?
Vreemd dat het toen wel gelukt is en ik dat voor elkaar kreeg.....Maar hoe??