Afbeelding in Explorer wijzigen (rechts boven)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helogat

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Berichten
808
In Windows XP heb je in (Internet) Explorer rechts boven een afbeelding. Die daar gewoon staat, maar beweegt als je iets gaat laden. Nu heb ik ergens de oplossing gevonden (een hele tijd geleden) maar kan deze nu niet meer vinden. Ik wil namelijk weten hoe ik daar mijn eigen plaatje(s) kan plaatsen,
 
Een van de mogelijkheden is gebruik van TweakUI van Microsoft Powertoys.
 
Hoi,

Heb ik ook eens geprobeerd.

Start > Uitvoeren > gpedit.msc > Gebruikersconfiguratie > Windows-instellingen > Internet Explorer onderhoud > Gebruikersinterface van de browser > Aangapast logo.

Nu zou het moeten lukken

Succes!
 
Hoi,

Heb ik ook eens geprobeerd.

Start > Uitvoeren > gpedit.msc > Gebruikersconfiguratie > Windows-instellingen > Internet Explorer onderhoud > Gebruikersinterface van de browser > Aangapast logo.

Nu zou het moeten lukken

Succes!

IK heb het geprobeerd maar het boeten bitmaps zijn, en ik heb GIF-afbeeldingen.
(de normale kan ik nog omzetten, maar hoe maak k een bewegende bitmap?)
 
Ik heb nog wat gevonden.

Probeer eens IEAK. Een tool van Microsoft. Dit is voor het aanpassen van de Internet Explorer browser. Volgens mij ook iets voor animated bitmap.

Sucess!
 
Laatst bewerkt:
Een van de mogelijkheden is gebruik van TweakUI van Microsoft Powertoys.

Ik heb die TweakUI geïnstalleerd, opgestart, de optie voor afbeelding wijzigen gezocht, maar ook daar moest je weer met birmaps werken, dus heb ik TweakUI weer gesloten; toen kreeg ik kort zwart scherm, en daarna werden alle pictogrammen weergegeven alsof ik Windows in 256 kleuren draai, maar de rest van Windows bleef gewoon in 16-bits; Ik heb TweakUI weer verwijderd, maar het probeem werd niet verholpen. hoe moet ik dit oplossen?, Ik heb mijn Computer ook al herstart, maar het probleem was niet verholpen. Het is alleen in mijn account.
 
Probeer eens het volgende.

Rechtermuisklik op bureaublad > eigenschappen > tab: instellingen > zet de kleurkwaliteit op het goede aantal bits.
 
ANTWOORD GEVONDEN!

Je moet steeds kleine plaatjes van 22x22 pixels onder elkaar zetten. Kijk maar naar de bijlage.

Dit plslaan als een bmp bestand, en dan in internet explorer zetten via TweakUI of wat ik eerder beschreef.

Succes!

Bekijk bijlage IELOGOTEST.bmp
 
ANTWOORD GEVONDEN!

Je moet steeds kleine plaatjes van 22x22 pixels onder elkaar zetten. Kijk maar naar de bijlage.

Dit plslaan als een bmp bestand, en dan in internet explorer zetten via TweakUI of wat ik eerder beschreef.

Succes!
Bekijk bijlage 60754
Dit heb ik ook al gevonden in IEAK, maar toch bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan