afbeelding in handtekening

• Onderwerp starter Onderwerp starter scw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

scw

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2009
Goedemiddag,

Gebruik makende van Outlook 2007, vraag ik mij het volgende af:

Kan ik een afbeelding in de handtekening op enigerlij wijze aan de linkerzijde krijgen? Dus als volgt:

AFBEELDING Naam
ADRES
TELEFOON, etc.,ect.

Tijdens het schrijven van de e-mail zelf kan het wel, door de Text wrapping aan te passen. Maar in de handtekening zelf heb je daar geen mogelijkheid voor... (vreemd genoeg).

Dat kan prima. Aleen de editor die Outlook aan boord heeft werkt niet altijd mee.

Je kunt proberen de handtekening in Word te maken en deze dan knippen en plakken in Outlook.

Hoi Roger,

bedankt voor je antwoord. Echter, dit had ik ook al zo ongeveer geprobeerd (nl. vanaf het e-mailbericht alles te knippen en te plakken in de 'handtekening-editor'. Wat er gebeurt is dat de afbeelding helemaal verdwijnt (:confused:) en de tekst er in komt te staan. Zoals verwacht gebeurde dit ook wanneer ik knipte vanuit Word en vervolgens plakte.

:( Hopelijk is er nog een oplossing en heeft iemand enig idee!

Als het niet lukt dan kun je altijd nog het plaatje en een voorbeeld van het gewenste eindresultaat hier uploaden. Maak ik de handtekening wel voor je

Overigens werkt deze editor in 2010 veel beter en is dit veel minder een probleem.

Hoi RogerS,

Bedankt in de eerste plaats dat je me wilt helpen, dat waardeer ik echt. Desalniettemin is het denk ik handiger als ik weet hoe je het zou oplossen, zodat ik het in de toekomst zelf kan doen??

Gr. SCW :thumb:

Sorry scw, deze is tussen wal en schip geraakt.

Mijn oplossing is altijd om voor de handtekening de benodigde html code in kladblok te maken. Dit vereist kennis van html en ook reverse engineering. Dit omdat niet alle html codes in de handtekening worden ondersteund.

Daarnaast gebruik ik voor klanten een excel macro die de benodigde bestanden voor hun creert op basis van de ingevoerde informatie. Maar ook hier zul je een html template moeten bouwen.

Als het niet lukt dan kun je altijd nog het plaatje en een voorbeeld van het gewenste eindresultaat hier uploaden. Maak ik de handtekening wel voor je

Mag ik hier even inhaken? misschien erg brutaal maar ik zit met exact het zelfde probleem, wil namelijk ook een handtekening met tekst en foto/plaatje maar heb geen flauw idee hoe dit moet alleen is dit niet in outlook maar in Thunderbird. geld jou aanbod ook voor mij RogerS?

Helaas heb ik geen idee hoe dit is geregeld in Thunderbird. Dit zou ik moeten uitzoeken. Ik moet alleen eerlijk zeggen dat ik de komende weken hier geen tijd voor ga hebben.

Misschien kun je laten weten waar je precies vastloopt, dan kan ik je wellicht op weg helpen.

nou ik ben al zover dat ik in kladblok (Texteditor op mijn mac) een html bestand moet maken maar ben helemaal niet thuis met html ik zal eens kijken of het met "Mail" op de mac makkelijker gaat om een tekst met daaronder een gewoon klein logo te plaatsen... elk geval bedankt voor je reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan