• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afbeelding in koptekst zichtbaar/onzichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

frank1985

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2009
Berichten
39
Hallo,

Mijn offertes wil ik afdrukken zonder logo (is al voorbedrukt op papier) en offertes versturen per mail met logo.
Hoe kan ik (in mijn macro's afdrukken en PDF) aangeven in code of de koptekst wel of niet zichtbaar moet zijn?
(Mijn logo's zitten in de linker koptekst 3 enters naar beneden)

Groet Frank
 
Hoi Frank,
Ik zie geen vbtje?
maar mischien kan je hier iets mee?

Greetz
 

Bijlagen

  • logoprinten.xlsm
    36,2 KB · Weergaven: 69
Dank je! Ik heb nu het logo op het werkblad in mijn offerte gezet en dan kan ik het aan of uitzetten met deze macro!
Hoe kan ik het werkend krijgen als ik het logo bij pagina instelling in de koptekst zet? (Je ziet het dan alleen in afdrukweergave)
 
Deze twee regeltjes heb je nodig.

Voor het doorzichtig te maken.
Code:
activesheet.PageSetup.LeftHeaderPicture.Brightness = 1
Door het op te heffen.
Code:
activesheet.PageSetup.LeftHeaderPicture.Brightness = 0.5
 
Hoi Frank,
Heb hier nog een voorbeeldje met een doc template met logo in de koptekst. Druk op afdrukken (print) en dan je kan je kiezen of het logo wordt afgedrukt of niet. Als je nog iets anders in gedachten had, graag een voorbeeldje. Trouwens een kleine opmerking, volgens mijn bescheiden mening horen offertes thuis in access. Wil dat trouwens wel in een bruikbaar iets gieten voor u, ingeval stuur je een mailtje( klikje op mij naam en dan verstuur email)
Bij deze
 

Bijlagen

  • Doc1.rar
    38,8 KB · Weergaven: 33
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan