Afbeelding invoegen .PPT

Status
Niet open voor verdere reacties.

tsjokko

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2005
Hallo,

Ik ben bezig met een presentatie / infobulletin dat continue zal draaien. (Als PPT of als webpagina) Ik wil hierin ook wat aktuele info geven over bv verkeersinfo en buienradar. Nu heb ik in powerpoint via invoegen een afbeelding gekregen van buienradar.nl waarin de komende twee uur zichtbaar zijn incl alle bewegende wolkjes. Het probleem is dat dit niet ververst en na twee uur oud nieuws is geworden. Is er een mogelijkheid om mbv VBA op blad 1 om de 15 minuten dit te verversen (of iedere keer dat blad 1 geopend wordt)?

Alle probeersels en suggesties zijn welkom. Uiteraard mag een kant en klare oplossing ook ;)

Alvast bedankt,

Ricky

Ppt

Liveweb heb ik ook al wel onder de knie. Maar mag ik je vragen hoe je de actuele verkeersinformatie erin krijgt?
ik heb nu het weer via teletekst en buienrader draaien (al ben ik nog niet helemaal tevreden). Maar de verkeersinformatie vind ik lastig om er goed in te krijgen.

graag hoor ik van je.

Mvg., Stephan

Hoi Stephan, het is alweer een paar dagen geleden dat ik hiermee bezig ben geweest. :) Ik heb Liveweb wizard gebruikt en middels invoegen / webpagina, de link geplakt. Bij het tonen van de pagina wordt de actuele info van het web gehaald. Als buienradar werkt zou verkeersinfo ook moeten werken. Je kan bij fileinfo uit veel opties kiezen, er zit altijd wel een juiste format bij voor de regio die het betreft.

Suc6

Gr, Rick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan