• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afbeelding kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marco999

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2008
Berichten
30
Hallo,

Het zal ongetwijfeld heel erg simpel zijn, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Op blad 1 plaats ik in cel A1 een afbeelding, kan ik deze automatisch op blad 2 in bijvoorbeeld cel B2 laten verschijnen?

Marco
 
Marco,

Selecteer de tabbladen waar je de afbeelding op wil kopieren ( Afbeelding wordt namelijk niet in een cel geplakt, maar "zweeft" boven je werktblad. ) en vervolgens plakken.

- Als je een hele rij tabbladen achter elkaar wil selecteren dan kan je het eerste blad selecteren en shift ingedrukt houden en dan het laatste blad selecteren en dan plakken
- Wil je verscheidene tabbladen selecteren die niet naast elkaar staan dan de ctrl ingedrukt houden en vervolgens de tabbladen selecteren waar je de afbeelding op wilt plakken en plakken maar.

Succes :thumb:
 
Hoi Marcel,

Een foto handmatig kopieren is geen probleem, maar ik wil het automatisch laten doen.
Dus als ik op blad 1, cel a1 een foto plak, wil ik deze ook in cel b2 op blad 2 laten verschijnen zonder verdere handelingen.
 
aha dat was niet duidelijk. Misschien dat je er een soort macro tegenaan kan gooien dat je de afbeelding plakt en vervolgens de macro uitvoert.

Anders kom je terecht bij VB en daar heb ik helaas geen kaas van gegeten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan