afbeelding online afdrukken werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

simonwindows

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2005
Berichten
6
Tot voor kort kon ik via afbeeldingen online afdrukken foto's selecteren en ze zo naar b.v. Kruidvat verzenden. Plotseling werkt dat niet meer. In mijn computer, afbeeldingen online afdrukken krijg ik een leeg scherm, waarin ik niet meer de mogelijkheid heb foto's te selecteren.
Overigens werkt tegelijkertijd ook niet meer het verkleinen van foto's als ik ze via email wil verzenden Iemand een idee?
 
Even meedenken hoor!
Je gaat naar een map waar foto's in staan en klikt dan aan de rechterkant op "online afdrukken bestellen" ??
 
even meedenken

Ja, ik ga naar "mijn computer"selecteer rechts "mijn doc"- mijn afbeeldingen. Links staat dan: online afdrukken bestellen, dat selecteer ik en dan kom ik in een vervolgscherm. Daarin stonden "vroeger"mijn afbeeldingen, die ik dan kon selecteren. Nu staat er de melding 0 van 0 afbeeldingen geselecteerd
 
Maar er staan wel afbeeldingen in die map en je kan geen vinkjes zetten om te selecteren?
 
In de map "mijn afbeeldingen"niet?
Of lopen we elkaar mis?
 
We lopen elkaar mis. De map Mijn afbeeldingen staat vol met afbeeldingen. Daar kan ik ook van alles selecteren. Maar zodra ik dan aan de linkerkant aanklik, dat ik online afdriukken wil bestellen, krijg ik een wizzard (zo heet dat toch?) en bij verder klikken krijg ik een leeg scherm. De vorige keer dat ik dit wilde doen, was het scherm nog gevuld met al mijn afbeeldingen. Nu dus niks meer. Ik heb wel systeemherstel gedaan en dan komt het terug, maar ik heb helaas geen goed herstelpunt (ik ben dan teveel kwijt) om te kunnen gebruiken. Dus vraag ik me af of het ook op andere manieren te herstellen is. Evenals trouwens het niet meer verkleinen van foto's die ik per email wil versturen. Tot nu toe gebeurde dat automatisch. Nu ook niet meer.

Vriendelijk dank voor je bereidwilligheid trouwens

Simon
 
opgelost

Na wat zoeken op deze site vond ik in een ander bericht een zelfde soort vraag met deze oplossing:


klik start, uitvoeren en type

Regsvr32 Shimgvw.dll

Klik ok en restart

En dat werkte!!

Bedankt.
 
Super zeg, ik heb ook nog gezocht maar dat niet gevonden.
Weer wat geleerd
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan