afbeelding oplsaan als

• Onderwerp starter Onderwerp starter jojo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jojo

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
dit is in firefox maar kan het juiste forum niet vinden dus als een modje wil kan hij hem verplaasten.

sinds gister kan ik geen plaatjes en covers meer opslaan.

ik klik gewoon op de cover/cq afbeelding en kies opslaan als,zoals normaal
dan opent hij ook de map waar ik hem in wil hebben maar als ik hem dan opsla en de map open staat er helemaal niets.ik heb ook al andere map en drive geprobeerd maar werkt ook niet.

iemand een idee hoe dit kan graag hulp.

bij voorbaat dank

jojo

Zie je ook met welke extensie de afbeelding opgeslagen wordt?

ja gewoon als jpg,doe het al jaren zo maar pakt het niet meer

net geprobeerd en GIF doet het ook niet
ga nu werken dus kan pas vanavond weer reageren na 24.00

wel alvast bedankt voor alle reakties en hulp

Laatst bewerkt:
Kun je de site geven en het bestand dat je wilt downloaden? Dan kijk ik even of het bij mij wel lukt.

dan opent hij ook de map waar ik hem in wil hebben
Ik denk dat je moet controleren of dat wel iedere keer waar is.
Ik weet niet hoe jij de bestandsindeling van je afbeeldingen georganiseerd hebt, maar kijk hieronder naar het pad naar mijn afbeeldingen.
Kijk voor je op Opslaan klikt naar het pad. Het is mij ook wel gebeurd dat ik er van uit ging dat een afbeelding in de juiste map gezet zou worden, terwijl er een andere map openstond door een eerdere handeling in die andere map.

picturespathee1.gif

ja de map die ik opgeef is goed,zelfs als ik een ander pad aangeef dus dat ik ZEKER weet waar de afbeelding zal moeten staan gebeurt er niets.

is echt balen dit ik kan niks meer aan afbeeldingen opslaan. :( :(

Heb je nog de mogelijkheid om te proberen of het met IE wel lukt? Anders is het misschien een (veiligheids) instelling in Firefox die per ongeluk geactiveerd is?

in IE als ik een afbeelding wil opslaan opent er een klein venster met tussen haakjes de melding; object Error

[object Error]

zo dus.

Ah, is het dan geen fout op de site vraag ik me af, of heb je geen rechten daar? Of heb je geen rechten om in die map op te slaan als huidige gebruiker. Ik noem zo maar even wat. Kun je op andere sites wel afbeeldingen opslaan?

nee want als ik bijvoorbeeld je avatar wil opslaan lukt het ook niet dus niet alleen op de site van cc covers

Het wordt steeds vreemder! Heb je 1 account op je pc? Zo niet, probeer een ander account of log in als administrator. Ben benieuwd of het dan we'll lukt.

ik heb maar 1 account en log al in als adm ,tis zeker vreemd tis net alsof er een beveiliging op zit dat ik geen afbeeldingen meer mag opslaan.maar zie die optie niet in FF of IE

in ieder geval bedankt dat je mee wil denken,me laatste optie is format C maar daar zit ik niet echt op te wachten.

Misschien bereik je nog iets met een systeemherstel. Of maak voor de test eens een nieuw (standaard) account aan.

systeemherstel ook al gedaan en account ook aangemaakt.

maar normaal gesproken als ik iets van rapidshare oid download kan ik ook de download zien lopen maar die optie is ook verdwenen.misschien kan ik op een of andere manier FF opnieuw installeren ??

Dat zou kunnen, maar aangezien je ook foutmeldingen hebt in IE lijkt me dat niet de oplossing. Ik vrees dat ik geen ideeen meer heb. Wellicht kun je een mailtje wagen naar een FF forum of anders een mail naar Microsoft.

het zelfde

Ja,ik vrees dat ik het zelfde probleem heb,als ik "afbeelding opslaan"bij firefox intype krijg ik ook het window van de map of kannaar de juiste map
gaan en op opslaan klicken maar er word niets opgeslagen,toen ik het vervolgens in I.E. probeerde lukte het wel,na alle instelling te hebben gecontroleerd en alles stond mijn insziens goed,dus schiet mij maar lek,
ik weet het ook niet, maar als iemand een suggestie heeft? graag...:thumb:

Ik weet niet of het kan maar je kan even nakijken of ze niet verborgen zijn.

Mocht je niet weten hoe je dat checkt ziehier:

- klik bijvoorbeel bij mijn afbeeldingen bovenin de balk op extra
- klik dan op mapopties
- ga naar het tabblad weergave
- stip 'verborgen bestanden en mappen weergeven' aan

Geen idee of het werkt maar je kan het even checken.

afbeelding opslaan

nee,helaas dat is het ook niet,de instelling staat goed,maar bedankt voor de moeite.
Ving

Extra >> Privégegevens opruimen... mag je al eens doen. (De cookies laat je maar staan, de rest aanvinken.)

Enige extensies staan die er ook maar iets mee te maken hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan