afbeelding printen vanaf power point

• Onderwerp starter Onderwerp starter ruut
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ruut

Verenigingslid
Lid geworden
20 apr 2005
Wie kan mij informeren of en hoe ik van een power point presentatie een afbeelding kan printen?
Groet,
Ruut

Hallo,

Welke versie heb je van powerpoint? en of je XP of Vista of een anderen windows hebt.
Ikzelf heb Microsoft Office Powerpoint 2007 op Windows Vista en daar is het heel simpel.
Je klikt linksbovenin op office knop en dan zie je als het goed is afdrukken te staan.
En als je maar een afbeelding wilt of tekst dan selecteer je de afbeelding en druk je op Ctrl+C (dan kopieër je het) en dan ga je bijvoorbeeld naar word ik zou zelf niet weten hoe je een afbeelding vanuit powerpoint zou moeten afdrukken

Laatst bewerkt:
printen van een ppp afbeelding

Ik heb ppp 2007 en gebruik xp.
Het lukt mij niet om een enkele afbeelding vanuit een pp presentatie af te drukken.

Laatst bewerkt:
afdrukken vanuit pp

Wellicht ben iki niet helemaal duidelijk geweest. Ik haal uit de je reactie inderdaad de mogelijkheid met de rechtermuisknop maar ik probeerde een enkele afbeelding vanuit een diavoorstelling af te drukken.
Misschien heb je daarvoor een tip.
Alvast bedankt.
Groet,.
Ruut

Ik weet eigenlijk niet of daar wel een mogenlijkheid voor is.:confused:
Maar je kan wel de afbeelding kopieëren door ctrl+c te drukken als je de afbeelding selecteert.
en dan in word of iets anders waar je hem in kunt plakken printen dat kan opzich wel.

printen vanuit pp

Gelukt!
Bedankt.
Groet,
Ruut

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan