afbeelding van jpg of PDF in mail plakken wordt wazig

Status
Niet open voor verdere reacties.

wen250

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2007
Hallo,

Ik wil graag een afbeelding in een e-mail plakken welke ik gemaakt heb in Photoshop. Als ik een momentopname maak in de PDF en plak in de mail wordt hij wazig. Een jpg lukt mij niet rechtstreeks te kopiëren naar een e-mail, deze moet ik eerst kopiëren naar Word bv en dan weer kopiëren en plakken in een e-mail, anders voegt hij het bestand toe als een bijlage. Ook dan wordt hij wazig.

Weet iemand een oplossing? Kan ik vanuit Photoshop (Elements 6) nog iets anders doen?

Alvast bedankt!

Groeten,
Wendy

Beste Wendy,

Als je een afbeelding wilt invoegen in een e-mailprogramma kun je meestal de functie Invoegen gebruiken. Indien je programma deze functie niet heeft, zou het kopiëren en plakken van de afbeelding ook mogelijk zijn. Heb je de e-mail al naar jezelf gestuurd om te kijken of de afbeelding bij de ontvanger ook wazig over komt ? Heb je al geprobeerd om de afbeelding op te slaan en in Windows te openen ? Het niet meteen kunnen kopiëren en plakken in Windows Mail of Outlook komt vaker voor en is waarschijnlijk een bug.

Wat is eigenlijk de reden dat je de afbeelding mee wilt sturen ? Als je een mailing wilt verzenden is het waarschijnlijk beter om een HTML mailing te maken en de afbeelding te uploaden op een server. Of je zou kunnen proberen om de afbeelding in een HTML handtekening in te voeren.

Groeten,

Manolito
--------------------------------------------------------
Website compleet met Content Management Systeem voor slechts € 350,00 ! www.clickbizz.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan