Afbeelding verschijnt niet in Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

NIh1IlO

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2003
Gegroet deskundigen

met het oog op het voorkomen van spam door het emailadres op de site te coderen met Spam-proof email address generator (http://quarella.co.uk/email/spamproof.html) en waarbij een afbeeldingetje (icoontje) wordt gebruikt om het emailadres weer te geven, blijkt dit icoontje (een briefomslagje) niet te verschijnen in Firefox. Daarentegen doet ie het wel in IE.
Wat is er fout in de code voor dit icoontje? Of waar moet ik iets anders gaan instellen?

In bijlage stuur ik de betrokken pagina.

Met vriendelijke groeten en hopelijk kan het euvel verholpen worden door de ideale tip.

Met dank op voorhand

nIh1IlO

Bijlagen

Heb het net aan laten maken, doch ik constateer dat een plaatje als link normaal met het adres in de code staat.
Dus de plaatjesnaam is leesbaar.
En werkt wel in Firefox.

:cool:

Hello peter vazed

in het programmaatje waarbij de code gegenereerd wordt doet ie het inderdaad, maar eenmaal de code ingebracht op de sitepagina, laat die het afweten. Er verschijnt het gekende vierkantje met het rode kruisje erin.
Het is uiteraard de bedoeling dat het icoontje op de webpagian verschijnt.
Wellicht is er iets verkeerd bij het inbrengen van die code in de webpagina of anders uitgedrukt: wellicht is er iets fout in die overgebrachte code.
Het is wellicht hier (in die overgebrachte code) dat een oplossing moet gevonden worden. Ik wacht dus op een goede tip.

Met vriendelijke groeten

nIh1IlO

Laatst bewerkt:
Hello peter vazed

in bijlage stuur ik een document waarop de twee screenshots staan van respectievelijk de weergave in IE en die in FF.
Zoals je kan zien doet ie het niet in FF.

nIh1IlO

Bijlagen

Hello peter vazed :thumb:

je hebt gelijk, het probleem is van de baan. Ik moest het volledige site-adres gevolgd door de directory met de afbeelding en de afbeelding zelf invoeren. Ik had verkeerdelijk geïnterpereteerd dat het om de locatie ging op de computer. Hij doet het nu perfect.
Bedankt voor het meedenken en voor de aangereikte oplossing. :)

Nog een prettig jaareinde en een voorsoedig 2006 toegewenst!

nIh1ilO

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan