• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afbeelding verwijderen in Userform

Status
Niet open voor verdere reacties.

willemsb

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2008
Beste Excelvrienden,

Ik heb ff rond gezocht met de zoekfunctie, maar ik kon nergens de oplossing vinden voor mijn probleem.

Ik heb in een userform een afbeelding toegevoegd via de eigenschappen / picture.

Nu wil ik graag de afbeelding verwijderen zonder een andere toe te voegen.

Weet iemand hoe ik dit kan doen?

Er zal vast een simpele oplossing voor zijn, maar ik heb hem nog niet gevonden...:confused:

Alvast Bedankt!

Beste Excelvrienden,

Ik heb ff rond gezocht met de zoekfunctie, maar ik kon nergens de oplossing vinden voor mijn probleem.

Ik heb in een userform een afbeelding toegevoegd via de eigenschappen / picture.

Nu wil ik graag de afbeelding verwijderen zonder een andere toe te voegen.

Weet iemand hoe ik dit kan doen?

Er zal vast een simpele oplossing voor zijn, maar ik heb hem nog niet gevonden...:confused:

Alvast Bedankt!

Ga weer naar eigenschappen/picture en gebruik Del of Backspace om de tekst te verwijderen die bij picture staat.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Dat was inderdaad heel simpel. :D

Ik probeerde het met backspace, maar had del moeten gebruiken bedankt voor je hulp Roncancio!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan