Afbeelding wordt niet weergegeven op nieuwe pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bienemien

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 nov 2010
Berichten
3
Hallo,
Ik heb een nieuwe pagina met 1 afbeelding (oudejaarsavondmenu) aangemaakt. De link naar deze pagina werkt maar de afbeelding is niet zichtbaar.
Website: www.koriander-kaneel.com

Het is waarschijnlijk te wijten aan een kleinigheidje dat ik fout doe maar ik heb er al vele uren naar zitten zoeken en vind het niet. Vroeger heb ik dit probleem nooit gehad...

Hopelijk kan iemand me helpen :confused:

Gr
Bienemien
 
In Firefox is de layout van de homepage sowieso niet goed denk ik. Onder het rechter oranje vlak zie ik een kleine wisselende afbeelding (FP_swapImg?) en ik zie de link naar http://www.koriander-kaneel.com/oudejaarsavond2010.htm als een rood streepje (letter d?)naast het oranje vlak.
De foto op die pagina is 0 kb. Of een foutje in de foto of in de link.
 
Ik weet dat de layout te wensen overlaat, binnenkort start ik (na een opleiding) met Expression Web maar ondertussen zou dit oudejaarsmenu snel op de website moeten kunnen verschijnen.
Ik wilde je een printscreen bezorgen van hoe het er zou moeten uitzien maar dit bestandje is blijkbaar te zwaar en kan ik niet uploaden.

Enig advies hoe ik de afbeelding toch tevoorschijn kan "toveren"?
 
Heel veel verstand heb ik er niet van hoor. Ik denk dat je eens moet controleren of de namen/extensies van de images overeenkomen met de verwijzingen die je in de pagina's (broncode)hebt gebruikt.
 
Heb alles meermaals gecontroleerd en ik vond niks fout. Ik heb nu ipv de afbeelding gewone tekst geplaatst maar ook dat ging niet zomaar....

Toch bedankt!
 
Hoi Bienemien,
Je kan ook nog "buiten de website om" werken, als het snel moet en in de codering te lastig is. D.w.z.:
  • je maakt gewoon je menu-pagina inclusief foto en versierinkjes in Word,
  • dan maak je daar een pdf-je van (met lage resolutie, anders wordt ie te groot voor internet),
  • je zet het pdf-je in een map op de site,
  • en je linkt op je home-page naar het pdf-je.
Kan iedereen 'm nog mooi printen ook. :)

Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan