afbeelding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas de codes werken niet, althans niet bij mij.
Beide blijven nu wel staan, bij klikken geen reactie?

Het is toch lastiger als ik dacht, moet de code soms ingepast worden in de "eerste uitgebreide code"?

Waar heb je de db heengestuurd? Ik heb 'm nog niet gezien :).

Ik vermoed dat bijlagen niet worden meegenomen. Stuur 'm anders nog eens naar octafish282 @ gmail.com. Dan gaat-ie rechtstreeks.

Heb intussen wat uitgeprobeerd door de laatste code in de eerste ( uit het zip bestand) te plaatsen , en dat werkt. tenminste voor het doc veld.
ook in de andere form. geplaatst en ook daar komt de link te voorschijn en werkt.
Het andere veld ( foto) wil ik ook zo gaan proberen?

Ook dat is gelukt, het werkt..... hartelijk dank Octafish voor de tips en geduld.
Kan deze database in zijn geheel zonder problemen in office 365 geïmporteerd worden?
zijn er dan zaken waar ik dan rekening mee moet houden, goeie volgorde?
En kan de database via een tegeltje op het scherm opgestart worden middels een keuzeformulier?

Dat hangt een beetje af van de versie die je nu gebruikt. Als je nu een 32-bits versie gebruikt, zul je wat compatibiliteitsproblemen kunnen ondervinden als je API calls gebruikt, maar dat is wel te ondervangen. Er zijn stukjes code die je toe kunt voegen aan je procedures waardoor de db in beide versies (32 bits of 64 bits) blijft werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan