afbeeldingen access

Status
Niet open voor verdere reacties.

bakkietje

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2004
Hallo,

Sinds de upgrade naar Office 2003 kan ik in een database geen foto's meer invoegen. Wanneer ik een object invoeg, geeft hij telkens de bestandsnaam weer en maakt er een pakket-object van. Ik wil echter in mijn formulieren, tabellen en rapporten de afbeelding zelf zien.
Hoe kan ik dit oplossen?

Oplossing

Dit komt door Microsoft Office Images builder ofzo.
Dit kan je oplossen door office te uninstalllen.
Daarna installeren en dan bij hulp programma's of conversie ofzo, deze functie eruit te halen. Dan zou het moeten werken.

access en foto's

Is het ook mogelijk om dit op een andere manier op te lossen dan geheel opnieuw installeren.
Dat zou toch mogelijk moeten zijn.

Heb vandaag ook office XP ingeruild voor office 2003 op m'n pc.
Heb geen problemen ondervonden van geen afbeeldingen in access in DB's. Heb ook alle hulpprogramma's van de nieuwe office aan staan, zou misschien een optie ergens in access kunnen zijn die deze fout aangeeft?

In je formulier moet je eens naar je ontwerpweergave gaan, op je afbeeldingskader klikken, rechtermuisknop en dan instellingen.... dit al geprobeerd, misschien dat je daar iets moet instellen....

kader

Ik blijf maar het woord kader zien. Maar plaatjes zie ik niet.

Dan denk ik dat de link tot het plaatje verdwenen is. Dan is er geen verbinding meer tot het bestand van het plaatje denk ik. Probeer dat eens opnieuw in te stellen, misschien werkt het dan wel weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan