Afbeeldingen en webcams niet te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaj

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2001
Berichten
346
Hoi, bij diverse pagina's waar bijvoorbeeld afbeeldingen te zien zijn of webcams op te starten zijn krijg ik een klein rood kruisje in een groot wit vlak (waar dus de cam of afbeelding zou moeten openen). Weet iemand waar dat aan ligt en hoe ik dat kan oplossen. (windows XP Home)
 
Echt niemand een idee hoe ik dat kan oplossen ??
 
Als het alleen bij enkele sites gebeurd en je op andere het wel kunt zien, dan ligt het aan de bewuste site.
Kunnen we een link krijgen waar dit zich voordoet, kijken we even mee of dat ook zo bij ons is.

Of controleer eens je popupkiller bij windows xp, heeft die de bewuste site geblokkeerd om bepaalde redenen.
 
Ik dacht dat het aan Firefox lag dat ik er zo'n raar beeld van kreeg, maar IE laat ook geen goede index zien.
(Wilde een afbeelding bijvoegen, staat er helaas niet bij zie ik)

Heb je misschien een andere site nog waar het ook niet lukt ?
 
Laatst bewerkt:
Deze site liet mij in Firefox alleen een klein grijs plaatje zien ( welke een jpg afbeelding is )
Kreeg de melding dat er een plugin ontbrak ( dat kun je zien aan de gele balk die bovenin komt te staan 'ontbrekende plugin') dat was in mijn geval Sun Java Runtime Envirement.
Na installatie kwam er onderaan de menubalk (blue) tevoorschijn.
Voor de rest is het een zeer wit scherm met weinig info.
Weet niet wat je verwacht er meer te zien, dus wat ontbreekt er bij jou ?
Het grijze plaatje jpg afbeelding of de menubalk onderin ?

Voor ontbrekende afbeeldingen ga je in firefox naar Extra>opties>webfuncties>afbeeldingen laden aanvinken.
 
Dit was een voorbeeld van een site waar een probllem ontstaat. Dit gebeurd meerdere malen. Ik zie op bovenstaande site niets anders dan tekst. Daaronder krijg ik een kader (waar volgens mij een afbeelding zou moeten staan) met linksboven een klein rood kruisje in een klein vierkantje. Ik krijg verder geen gele balken of iets dergelijks.


Dit is de tekst maar wat er onder komt krijg ik niet te zien.


40 jaar Top 40
Een special van www.top40web.nl en www.michajans.nl

Op 2 januari 2005 bestond de Top 40 40 jaar.
Deze special bevat allerlei wetenswaardigheden rondom deze mijlpaal.
De special wordt je aangeboden door top40web.nl en michajans.nl
 
Dit is wat ik zie.
Verder heeft deze site die plugin nodig om onderstaande blauwe balk te kunnen tonen.
http://java.sun.com/j2se/
De afbeelding links boven zul je moeten aanvinken zoals ik al beschreef hierboven in Firefox.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan