afbeeldingen favo iconen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Judithsister

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2011
Hallo
Na een cumulatieve beveiligingsupdate voor internet explorer zijn de afbeeldingen in m’n favorieten iconen verdwenen.
Ook am deadlink en faviconizer-1.2 helpt niet.
Heb internet explorer 8
Wie heeft hier een oplossing voor?

Judith

pictogram

Judith,

bij mij waren de pictogrammen allen blank geworden .
Volgende gedaan :
- Deze computer aanklikken
- Extra aanklikken
- Mapopties aanklikken
- Weergave aanklikken

kijk nu even of het vinkje aanstaat van bestandspictogram op miniatuurweergave weergeven;

indien deze is aangevinkt vink hem uit en bekijk of je je favo iconen weer hebt.

gr. Roberta

Hallo Roberta

Stond inderdaad aangevinkt als standaard instellingen, heb deze uitgevinkt, computer weer opnieuw gestart, helaas zonder resultaat, maar in ieder geval bedankt voor je reactie.

Gr.Judith

Judith,
ik ga er van uit dat je na het vinkje uitgezet te hebben ook op toepassen hebt geklikt?

Gr. Roberta

tja......
dan zou je of de update terug moeten draaien van IE 8 of deze geheel nieuw installeren met overname

Gr. Roberta

Heb nu ie9 en nog steeds geen afbeeldingen in iconen, update moet toch hier of daar een bestandje veranderd hebben!

Gr. Judith

Favicons

Hallo, heb ik eindelijk zelf de oplossing gevonden wat betreft afbeeldingen op de favicons.
Klik favorieten aan, neem een favoriet en klik hier met de rechter muisknop op, dan eigenschappen en vervolgens tabblad algemeen 1.jpg en dan wijzigen. En natuurlijk toepassen.
Hier had ik staan openen met : Internet Explorer, heb dit gewijzigd in Internet browser, 2.jpg
Wat het verschil is ben ik nog niet achter, maar het werkt.
Heb mijn afbeeldingen weer terug nadat ik vervolgens AM-Deadlink er oplos gelaten had.

Groetjes Judith

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan