afbeeldingen in de map afbeeldingen worden niet meer weergegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.

marc 05

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2006
Berichten
227
De afbeeldingen in de map afbeeldingen worden niet meer als verschillende afbeeldingen weergegeven.... iedere afbeelding ziet er nu hetzelfde uit... dit is de afbeelding van windows foto viewer.


Nu had ik windows naar een eerder herstelpunt gezet... toen was dit probleem opgelost maar mijn virusscanner van Norton trail versie werkte dan niet meer. Dus heb het herstelpunt weer snel terug gezet.


Heeft iemand een oplossing voor het afbeeldings probleem.... het is zo heel moeilijk naar afbeeldingen zoeken.


Groeten, Marc
 
Hetzelfde probleem

Ik heb Windows 7 64bit en heb net mijn laptop geformatteerd. Alles werkt alleen de afbeeldingen in de mappen zijn niet meer zichtbaar. Ze hebben nu allemaal hetzelfde icoontje van een meer met op de achtergrond bergen. Ik gebruik windows viewer. Ik heb al geprobeerd of het lag aan standaard programma's toewijzen maar dit hielp niet. Teruggaan naar een herstelpunt wil ik niet aangezien ik dan alles opnieuw moet gaan installeren.

Ik hoop dat hier een oplossing voor is. Overigens wanneer ik op een afbeelding klik kan ik em wel gewoon bekijken.

Alvast bedankt voor de reactie.
 
probleem miniatuurweergave afbeeldingen opgelost

Ik wilde even laten weten dat ik het in de tussentijd zelf heb opgelost. Mocht iemand met hetzelfde probleem zitten dan volgt hier de oplossing:

Binnen windows 7:

- Start
- configuratiescherm
- systeem en beveiliging
- systeem
- klik in linker kolom op geavanceerde systeeminstellingen
- klik binnen tabblad geavanceerd bij prestaties op instellingen
- vink binnen het tabblad visuele effecten de optie "Miniatuurvoorbeelden van de taakbalk opslaan" aan

Je zult zien dat de afbeeldingen binnen de mappen van je pc weer zichtbaar worden als miniatuurvoorbeelden.
 
De afbeeldingen in de map afbeeldingen worden niet meer als verschillende afbeeldingen weergegeven.... iedere afbeelding ziet er nu hetzelfde uit... dit is de afbeelding van windows foto viewer.


Nu had ik windows naar een eerder herstelpunt gezet... toen was dit probleem opgelost maar mijn virusscanner van Norton trail versie werkte dan niet meer. Dus heb het herstelpunt weer snel terug gezet.


Heeft iemand een oplossing voor het afbeeldings probleem.... het is zo heel moeilijk naar afbeeldingen zoeken.


Groeten, Marc

Hoi,
als je in de map "mijn afbeeldingen" bent bij beeld op de menubalk "grote pictogrammen" aanvinken. Bij Extra>mapopties>weergave de optie "altijd pictogrammen nooit miniaturen weergeven" uitvinken.
Mocht je geen menubalk hebben ingesteld doe dan dit:
Windowstoets + r
typ
control folders
enter
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tip. Ik heb het uitgeprobeerd en het werkt. Vreemd genoeg lukte het ook op een andere manier (die minder logisch lijkt), zoals hierboven weergegeven.
 
Graag gedaan en succes verder!
(zet je vraag ff op opgelost,bovenin de blauwe balk)
 
Wat goed, deze oplossing. ik had er ook "last" van zogezegd.
Met googlen hier terecht gekomen en nu opgelost!
Dus bedankt voor de oplossing hier neer te zetten!! :thumb:
Greetz: Gitana
 
Fijn dat je er door geholpen bent, dan gaat hij nu met pensioen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan