• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afbeeldingen in Excel mbt filteren van gegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sallyke

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2017
Berichten
11
Beste

Ik heb een groot bestand met meer dan 300 regels waar allerlei gegevens in staan die gefilterd moet kunnen worden. Ik wil hier ook een kolom aan toevoegen met hierin een foto.
Als ik deze dan filter is het de bedoeling dat ik enkel de foto's zie van de gefilterde gegevens maar al mijn foto's die ik erin zet worden getoond, ook al zijn er maar 2 regels die getoond worden.
Ik heb al geprobeerd om alle andere gegevens vast te zetten en het blad te beveiligen maar dan kan ik mijn filter niet meer gebruiken en heeft het weinig nut...

Help oh help, wie helpt mij :)

Alvast bedankt!!!

Groeten
Sally
 
Ik bekijk het even!! Bedankt voor de snelle reacties. Ik geef nog feedback of het gelukt is! Groetjes
 
De cel moet groter zijn dan de foto, ofwel, de gehele foto moet in de cel passen. Bovendien moet je de eigenschappen van de foto instellen op "Move and size with cells" (weet de NL vertaling even niet)
 
Hoi Anthony

Op het eerste zicht lijkt het te lukken! Ik ga heel mijn bestand aanpassen !! Bedankt! Groetjes
 
Hoi

Op het eerste zicht lukt het inderdaad maar als je begint te filteren blijven ze weer niet mooi op hun plaats staan :confused:
Wat doe ik mis?
Fotos.PNG

zie bijlage. De foto moet bij het eerste kadertje komen te staan... Liefst mooi in het kadertje. Ik maak alle opmerkingen/foto's even groot, pasfotoformaat 4.5x3.5

Groetjes!
Sally
 
Sorry, het is wel gelukt! Ik was even te snel!

Jan Karel Pieterse, ik heb de cellen vastgezet en dan lukt het wel
1000 x dank beiden!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan