Afbeeldingen in formulieren Access 2013 laden soms niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik het zou snappen, misschien wel... Ik zie op dat formulier nog wel die keuzelijst staan, maar geen image control. Dus waar zou de afbeelding dan heen moeten? Dat je nu een numeriek veld uitleest in de keuzelijst maakt overigens niet uit; je kunt met de eigenschap Columns(#) ook een andere kolom uit de keuzelijst gebruiken. Als de eerste kolom het ID bevat, de tweede de naam en de derde het pad, dan kun je met cboAfbeelding.Columns(2) (ik krijg de oorspronkelijke naam niet uit mijn toetsenbord ;) ) het pad opvragen.

Het Image Control staat onder de keuzelijst maar is alleen zichtbaar in de ontwerpweergave van het formulier omdat er geen kader of i.d. om heen staat. Als er in frmRegistrationDetails in de keuzelijst een afbeelding wordt geselecteerd zou deze dus daaronder zichtbaar moeten zijn. Het is mij overigens nog niet gelukt om het werkend te krijgen ondanks jouw hulp. Ik blijf het proberen.

Ik kom er nog niet uit. Het probleem is dat ik in de keuzelijst de afbeeldingsnaam wil zien en in de imagecontrol een verwijzing naar het pad wil opnemen behorende bij deze afbeeldingsnaam. Dit zou dan moeten resulteren in een juiste afbeelding. Iemand een suggestie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan