Afbeeldingen in IE niet altijd zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Piedra

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2004
Berichten
296
Ik heb sinds een paar dagen een probleem op mijn laptop. Ik heb daar XP Home Edition draaien (nog geen SP2 geïnstalleerd overigens).
Als ik een webpagina met Internet Explorer open, dan is het vaak zo dat niet alle afbeeldingen geladen worden. Als ik dan op Refresh/Vernieuwen druk, dan laden wel alle afbeeldingen wel!

Ik heb al dingen geprobeerd zoals het legen van de tijdelijke internetbestanden, maar dit heeft niet geholpen.

Heeft iemand nog andere suggesties?
 
Hoi, als je in IE bij extra>internet opties> bij tijdelijke internetbestanden op instellingen klikt, kan je instellen waneer de pagina's vernieuwt moeten worden.
Bij mij staat dat op automatisch. Misschien als je dat op bij elk bezoek zet?


Groetjes.
 
Heb ik zojuist geprobeerd, maar dit helpt niet. Dus ik heb de instelling maar weer op automatisch gezet.

Ik heb de afgelopen dagen ook geen nieuwe programma's geïnstalleerd trouwens, dus in die hoek zoek ik 't ook niet. Maar wat kan dan wel helpen? :confused:
 
Draai je een firewall? Mogelijk moet je dan eens kijken bij privacy en/of adds. Ik zelf heb de NIS en daar reclame onderdrukken uitgezet.
 
Ik gebruik ZoneAlarm (alleen de firewall, niet de pro versie) op mijn laptop en heb - zo ver ik weet - geen mogelijkheid om reclame te onderdrukken. Ook v.w.b. ZoneAlarm heb ik niets gewijzigd.

Daarnaast is het gewoon willekeur, wat ie nu niet laat zien.

Het is me werkelijk een raadsel!
 
Heb beide pagina's goed bestudeerd en wat dingen geprobeerd. V.w.b. ZoneAlarm had ik voordat ik dat stuk las al wat dingen geprobeerd, maar dit heeft niet gewenste resultaat. Ik had ook niets gewijzigd aan ZoneAlarm voordat dit probleem optrad.

Vervolgens heb ik Internet Explorer aangepakt, zoals bij die andere link beschreven. Helpt ook niet! :(

Als ik nou nieuwe programma's zou hebben geïnstalleerd of zelfs iets gewijzigd zou hebben in de instellingen, dan heb je daar een goede verklaring, maar dat heb ik allemaal niet gedaan. Ik snap er echt niets van, maar vind 't wel irritant.
 
We zijn inmiddels alweer een tijdje verder, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Het is steeds zo her en der een afbeelding die niet getoond wordt. Als je de rechtermuisknop indrukt en dan kiest voor afbeelding weergeven, dan zie ik hem wel. Of als ik op Refresh druk, dan komt de missende afbeeldiing ook in beeld.

Niemand anders nog suggesties?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan