afbeeldingen invoeren en resizen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Wanneer ik in een Powerpoint-presentatie een plaatje invoeg, dan heeft ie een bepaalde hoogte en breedte. Ik wil mijn in te voegen plaatje de maximale hoogte en breedte (met behoud van de verhoudingen) laten hebben.
Het gaat om totaal 100 presentaties met daarin 5-15 plaatjes per stuk. Hoe krijg ik het snelste deze plaatjes ingevoegd?

Je zal ze toch echt 1 voor 1 in moeten voegen, maar je kan ze wel kopieren en plakken vanuit een ander bestand. Dan hoef je ze niet via het menu in te voegen, dat scheelt wel een hoop tijd:thumb:

Je zal ze toch echt 1 voor 1 in moeten voegen, maar je kan ze wel kopieren en plakken vanuit een ander bestand. Dan hoef je ze niet via het menu in te voegen, dat scheelt wel een hoop tijd:thumb:

je kan ze met control allemaal selecteren, met control+c kopieren en dan met control+v plakken ik excel.
ze staan dan allemaal in het grootte formaat, maar het enigste watje hoeft te doen is de plaatjes verkleinen.

;)
Verder zou ik ook niet iets weten, ow ik heb voor de duidelijkheid de toetsen erbij gezet omdat men anders nog wel eens vraagt hoe dit moet (dus enkel om misverstande te voorkome en niet om bijvoorbeeld puretos te irritere :P)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan