Paul-RT
Giga Honourable Senior Member †
- Lid geworden
- 6 dec 2003
Op de pc van mijn vrouw ineens een vreemd verschijnsel.
1 van haar mappen op een andere partitie dan waar xp op draait, is momenteel bijna leeg.
In de map zitten sub-mappen met ALLEEN maar gif bestanden.
Het merendeel van de submappen, die voorheen gevuld waren zijn nu geheel leeg, of op een enkel bestandje na.
Als ik een map open, en er staat nog maar 1 .gif estand, en ik kijk naar de eigenschappen van die map, dan geeft ie aan, dat er 2 bestanden staan. Totale grootte ook hoger dan dat ene bestand.
Als ik naar de eigenschappen van de hoofd-map kijk, dan staat daar een afwijkend vinkje: "gereed voor archiveren".
Ik ben bang dat dat de boosdoener is.
Hoe krijg ik de bestanden weer terug?
Als ik dat vinkje weghaal, komen de bestanden dan terug, of zijn hier andere stappen voor nodig?
Het betreft ongeveer 40 submappen met honderden bestanden erin.
Die zijn zeker niet 1 voor 1 door mijn vrouw geheel leeg gemaakt.....
Zie screenshots.
1 van haar mappen op een andere partitie dan waar xp op draait, is momenteel bijna leeg.
In de map zitten sub-mappen met ALLEEN maar gif bestanden.
Het merendeel van de submappen, die voorheen gevuld waren zijn nu geheel leeg, of op een enkel bestandje na.
Als ik een map open, en er staat nog maar 1 .gif estand, en ik kijk naar de eigenschappen van die map, dan geeft ie aan, dat er 2 bestanden staan. Totale grootte ook hoger dan dat ene bestand.
Als ik naar de eigenschappen van de hoofd-map kijk, dan staat daar een afwijkend vinkje: "gereed voor archiveren".
Ik ben bang dat dat de boosdoener is.
Hoe krijg ik de bestanden weer terug?
Als ik dat vinkje weghaal, komen de bestanden dan terug, of zijn hier andere stappen voor nodig?
Het betreft ongeveer 40 submappen met honderden bestanden erin.
Die zijn zeker niet 1 voor 1 door mijn vrouw geheel leeg gemaakt.....
Zie screenshots.