Afbeeldingen laden niet met

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebastiaan11

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Berichten
377
Hallo Allemaal,

Sinds een aantal weken heb ik last van uitvallende wifi. Inmiddels heb ik een nieuwe router aangeschaft, en is dit probleem verholpen. Echter valt mij op dat afbeeldingen niet altijd laden met de nieuwe router. Het gaat om een TP-Link Archer C7, met een prima dekking. Het apparaat staat op de begaande grond, en ik heb zojuist een speedtest gedaan op de 1e verdieping met een smartphone en op het 5 GHZ netwerk en haal ik 120 Mbps ( abonnement van 120 mbps) Tijdens de meting blijft hij niet contstant op deze snelheid, de 5 Mbps tikte hij namelijk ook aan in diezelfde meting. Op het 2.4 GHZ netwerkt haal ik 60 Mbps. Het signaal is prima, en bedraad is er niks aan de hand. Op dit moment laad alles prima, maar dit is dus niet altijd het geval. Er maken maximaal 4 gebruikers tegelijkertijd gebruik van het wifi, maar dit zijn niet de momenten dat hij problemen geeft. Iemand een idee waardoor dit komt?
 
Laatst bewerkt:
Helaas is geen van allen hierop van toepassing. Het is overigens niet alleen afbeeldingen ook bij het openen van een app kan het laden langer duren dan normaal. Met de vorige router hadden we hier geen last van. Die router was vele malen simpeler.
 
Alle windows PC's zijn bedraad en werken prima. Het gaat eigenlijk alleen om android apparaten. Fabrikant gaf aan nieuwste filmware, en een vast kanaal. Ook dit heeft weinig effect. Heb het idee dat de snelheid en dekking ontzettend schommelen. Vaak is het prima, maar soms is het slecht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan