Afbeeldingen laden niet of nauwelijks in alle browsers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lisje1987

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2005
Beste allemaal,

sinds een tijdje heb ik het volgende probleem:
Wanneer ik bijvoorbeeld op Google zoek naar afbeeldingen, verschijnen alleen de afbeeldingen op pagina 1. Alle pagina's die daaronder staan laden niet, ik blijf grijze vlakken zien. Ook op sites als bijvoorbeeld Ebay laadt geen van de browsers de afbeeldingen. Ook via andere zoekmachines willen de afbeeldingen niet laden.
Ik gebruik hoofdzakelijk Google Chrome en daarnaast Internet Explorer. In beide browsers heb ik hetzelfde probleem. Ook op de andere 2 pc's die via hetzelfde netwerk op internet gaan zit hetzelfde probleem!
Ik heb de cookies e.d. al opgeschoond, en vandaag zelfs op mijn laptop windows opnieuw geinstalleerd maar het haalt niets uit. De afbeeldingen blijven ongeladen.
Heel soms doen ze het ook wel maar 9 van de 10 keer is dit dus niet het geval.
Hopelijk heeft er iemand een oplossing voor dit probleem!

groetjes, Lis

Hoi,
lijkt mij meer aan de snelheid/bandbreedte v.d. verbinding te liggen.Kijk eens of resetten van modem en router wat oplevert.

Ik heb de modem/router ondertussen gereset maar dit heeft niks opgeleverd.

En de snelheid.. ik heb dit probleem nu al een hele tijd maar voorheen was het nooit.
Dat met die afbeeldingen in google is ook vooral sinds google een nieuwe look heeft gekregen bij afbeeldingen zoeken. Bij ebay e.d. is het al langer.
Maar mijn internetsnelheid was voorheen altijd 3Mbit/s wat erg laag is, maar toen had ik deze problemen niet eens. Nu is de snelheid verhoogd naar 8Mbit/s en laden de plaatjes niet meer. Dus dan zou het toch raar zijn als het met de snelheid te maken heeft?

Nee dat klopt,maar omdat al je pc's hetzelfde euvel hebben moet het toch ergens aan liggen wat met je netwerk te maken heeft,een soort flessenhals in je netwerk zeg maar. Het kan ook zomaar aan het modem v.d. provider liggen, heb je al eens een speedtest gedaan?

Ja het zal idd wel aan het netwerk of modem moeten liggen.
We hebben thuis kpn internet+bellen via de kpn
Experia box. de speedtest geeft ongeveer 6,5-7mbit/s aan,
iets lager als dat het zou moeten zijn dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan