afbeeldingen laten rolleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

pasmaskas

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2011
Beste Helpmij leden,

Voor een ijshockey club ben ik bezig met een website. Nu is mijn vraag op deze link http://webdiezign.nl/dordrechtlions/ zie je een demo van de website. Zij willen graag dat het sponsoren gedeelte elke keer van volgorde veranderd. Dus dat het niet elke keer in die volgorde staat. Verder willen zij ook dat per pagina de sponsoren anders zijn. Omdat de ene sponsor meer voor dat deel van de site betekent dan de ander wille zij de belangrijkste dan boven aan. Dit moet ook allemaal in een cms systeem komen is dat lastig?

gr Pascal

In theorie is dat een paar regeltjes PHP. Moet je alleen wel genoeg PHP kennen om een CMS te kunnen installeren en gebruiken.

Het CMS word ingebouwd door een bedrijf. Helaas heb ik geen kennis van php ik weet alleen hoe je php regeltjes kan knippen en plakken en een beetje kan aanpassen. Verder heb ik ook geen idee of hun dat weten. Kan iemand mij het uitleggen zo dat ik dat kan doorgeven aan de gene die het CMS er achter bouwt.

Ik zou ze gewoon doorgeven wat de opdracht is en ze het zelf uit laten zoeken. Als je het voor gaat kauwen gaat het alleen maar mis waarschijnlijk.

Ja inderdaad, vertel ze gewoon wat de bedoeling is ze moeten dit vast weten (hoop ik)

bedank gr pascal

Ja inderdaad, vertel ze gewoon wat de bedoeling is ze moeten dit vast weten (hoop ik)

bedank gr pascal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan