noeleboele
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 apr 2005
Ik kan in mappen de miniaturen niet zien . Alleen de photoshopbestanden zijn zichtbaar.Ik werk met windows me.
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie pictogrammen met het woord:"jpg" erin
Geplaatst door megabit
De bedoeling van een forum is dat iedereen mee kan lezen en meedenken, als je me dan een reactie mailt gaat dat lastig:
En ik vind het een beetje vaag, kun je een plaatje ervan meeposten (een stukje uit een screenshot)?
Ik heb ACDSEE verwijderd maar zie nog geen afbeeldingen.Ik zie wel de PSD bestanden die in photoshop aangemaakt zijn.Geplaatst door Topper6628
Volgens mij worden JPEG bestanden zo weergegeven als je ACDSEE hebt. Dit gebruik ik zelf niet meer maar herken het logo nog wel. Als je inderdaad ACDSEE hebt, kijk dan eens of deze als standaard viewer voor plaatsjes is ingesteld. Of deinstalleer hem en kijk wat er dan gebeurt.
Probleem nog steeds niet opgelost.Geplaatst door noeleboele
Ik heb ACDSEE verwijderd maar zie nog geen afbeeldingen.Ik zie wel de PSD bestanden die in photoshop aangemaakt zijn.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.