afbeeldingen niet zichtbaar in mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

noeleboele

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2005
Ik kan in mappen de miniaturen niet zien . Alleen de photoshopbestanden zijn zichtbaar.Ik werk met windows me.

Laatst bewerkt:
Bedoel je de pictogrammen van verschillende bestandsextenties of de verkleiningen van foto's?

Kijk eens of ze wel weergegeveb worden als je in de explorer via beeld of extra naar mapopties gaat en daar bij de extensie van de afbeeldingen een ander programma zet.

Wat krijg je dan wel te zien? Een kruisje ofzo?

De bedoeling van een forum is dat iedereen mee kan lezen en meedenken, als je me dan een reactie mailt gaat dat lastig:

Ik zie pictogrammen met het woord:"jpg" erin

En ik vind het een beetje vaag, kun je een plaatje ervan meeposten (een stukje uit een screenshot)?

Geplaatst door megabit
De bedoeling van een forum is dat iedereen mee kan lezen en meedenken, als je me dan een reactie mailt gaat dat lastig:

En ik vind het een beetje vaag, kun je een plaatje ervan meeposten (een stukje uit een screenshot)?

Bijlagen

• afbeeldingen.jpg
    afbeeldingen.jpg
    67,9 KB · Weergaven: 60
Volgens mij worden JPEG bestanden zo weergegeven als je ACDSEE hebt. Dit gebruik ik zelf niet meer maar herken het logo nog wel. Als je inderdaad ACDSEE hebt, kijk dan eens of deze als standaard viewer voor plaatsjes is ingesteld. Of deinstalleer hem en kijk wat er dan gebeurt.

Geplaatst door Topper6628
Volgens mij worden JPEG bestanden zo weergegeven als je ACDSEE hebt. Dit gebruik ik zelf niet meer maar herken het logo nog wel. Als je inderdaad ACDSEE hebt, kijk dan eens of deze als standaard viewer voor plaatsjes is ingesteld. Of deinstalleer hem en kijk wat er dan gebeurt.
Ik heb ACDSEE verwijderd maar zie nog geen afbeeldingen.Ik zie wel de PSD bestanden die in photoshop aangemaakt zijn.

afbeeldingen in mappen

Geplaatst door noeleboele

Ik heb ACDSEE verwijderd maar zie nog geen afbeeldingen.Ik zie wel de PSD bestanden die in photoshop aangemaakt zijn.
Probleem nog steeds niet opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan