Afbeeldingen normaal weergeven

• Onderwerp starter Onderwerp starter SKVR
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SKVR

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2007
printscreengc3pf1.jpg

hoe kan je ervoor zorgen dat de afbeeldingen normaal weergegeven worden? (miniatuurweergave van de afbeeldingen). Nu zie je niet een voorbeeld van de afbeelding.

rechtermuis openen met .. en dan windows fotogalerij helpt niet.

Laatst bewerkt:
Hey,

ik weet wel waar die optie is.. Maar het probeem is, is dat ik geen Vista meet heb. Dus ik kan niet precies zeggen waar die optie zit.

Dus deze stappen zijn gegokt...:confused:
1) Rechtermuis knop op Deze Computer
2) Klik op Eigenschappen
3) Aan de linkerkant van het scherm zit iets zoals Geavanceerde eigenschappen
4) Klik daarop, en er zal weer een nieuw scherm zichtbaar worden.
5) Ga naar tabblad Geavanceerd en klik op de knop Instellingen in de groep Prestaties
6) Er is een tabblad Visuele effecten Daar tussen zal ergens een optie uit staan.
Ik weet niet hoe die heeft, maar ik denk iets als Bestanden reflecteren bestandsinhoud. Maar dat weet ik niet.

Ik hoop dat je er iets mee kunt.
Als het onduidelijk is, dan moet je het even zeggen.
Misschien kan dan iemand met Vista deze stappen duidelijker uitleggen.

Succes,
Mathijs

Hey,

ik weet wel waar die optie is.. Maar het probeem is, is dat ik geen Vista meet heb. Dus ik kan niet precies zeggen waar die optie zit.

Dus deze stappen zijn gegokt...:confused:
1) Rechtermuis knop op Deze Computer
2) Klik op Eigenschappen
3) Aan de linkerkant van het scherm zit iets zoals Geavanceerde eigenschappen
4) Klik daarop, en er zal weer een nieuw scherm zichtbaar worden.
5) Ga naar tabblad Geavanceerd en klik op de knop Instellingen in de groep Prestaties
6) Er is een tabblad Visuele effecten Daar tussen zal ergens een optie uit staan.
Ik weet niet hoe die heeft, maar ik denk iets als Bestanden reflecteren bestandsinhoud. Maar dat weet ik niet.

Ik hoop dat je er iets mee kunt.
Als het onduidelijk is, dan moet je het even zeggen.
Misschien kan dan iemand met Vista deze stappen duidelijker uitleggen.

Succes,
Mathijs

wel ik denk dat dit een goede methode is voor xp en dat van visuele effecten had ik ook aan gedacht maar echter niet meer direct gevonden...
Ikzelf het ook gewoon vista dus ik heb het even uitgetest.
Ik heb de optie allesinds niet kunnen vinden.

Maar misschien kan je wel hetvolgende proberen:

-Als je in je map afbeeldingen bent klik je bovenaan op de knop extra's
-Je gaat naar mapopties (tabblad weergave)
-kijk daar eens of het vinkje "altijd pictogrammen weergeven, nooitminiatuurweegaven" aangevinkt staat.
Vink dat uit dan eens uit.
-Sluit dan de map afbeeldingen en open deze volledig opnieuw.
Heb je dan wel terug je miniatuurweergaven?

wel ik denk dat dit een goede methode is voor xp en dat van visuele effecten had ik ook aan gedacht maar echter niet meer direct gevonden...

Deze optie is niet beschikbaar in XP, dus daarom wist ik die omschrijving niet...
Maar ik dacht dat ik dat ooit daar had gezien. Ik moet echt mijn geheugen op de proef stellen ;)

Gr

Deze optie is niet beschikbaar in XP, dus daarom wist ik die omschrijving niet...
Maar ik dacht dat ik dat ooit daar had gezien. Ik moet echt mijn geheugen op de proef stellen ;)

Gr

jah :P

wel ik dacht ook dat er een optie visuele effecten was maar ik vind deze direct toch ook niet terug :P

Maar ooh, ja ik ben stom :rolleyes:
Ik was altijd aan het denken omdat jij een icoon hebt op het bureaublad met "deze computer" maar in vista was dat niet standaard dus ik had al moeite met die eerste stap :P
Wel maar in start staat dat inderdaad en het klopt ook zo:D
De optie die je volgens jou kan aanvinken"Bestanden reflecteren bestandsinhoud" staat er allesinds niet tussen maar misschien lukt het wel met "Miniatuurweegaven ipv pictogrammen weergeven" met dat aan te vinken :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan